Opcom kopen

Forumindex Forums Overige Op-Com Opcom kopen

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Auteur
    Berichten
  • #17250487
    Opeltje17
    Deelnemer
      Lid sinds:
      18 January 2012

      Hallo,

      ik ben al een tijdje op zoek naar een opcom om een astra H mee uit te lezen misschien dat één van jullie er nog een te koop heeft of dat iemand een goeie site weet waar ze te kopen zijn en zijn er nog verschillende opcom’s en welke software moet ik hebben.

      Luuk

      #18046677
      RISL
      Moderator
        Lid sinds:
        24 January 2011

        Marktplaats en Ebay…

        Alle opcoms zijn dezelfde China Clones en voor de Astra H heb je geen speciale software nodig.
        Alles boven 1.33 is volgens mij al geschikt voor de canbus-wagens (zoals de Astra H), volgens mij is de nieuwste inmiddels 1.39 (iemand die dat kan bevestigen?)

        #18046678
        Basshoven
          Lid sinds:
          30 May 2012

          ff op marktplaats kijken.
          Ik heb die van mij er ook vandaan voor 35 euro incl. verzenden en de software.
          En hij werkt nog ook :thumb

          #18046679
          Basshoven
            Lid sinds:
            30 May 2012

            http://link.marktplaats.nl/577086082″ onclick=”window.open(this.href);return false;

            #18046680
            Opeltje17
            Deelnemer
              Lid sinds:
              18 January 2012

              Bedankt voor de link heb hem gelijk besteld :thumbup

              #18046681
              roelofk
                Lid sinds:
                1 October 2007

                De link die basshoven hier deelt is inderdaad goed, daar heb ik mijn opcom ook weg en bevalt prima. De kans is groot dat er geen software mee word geleverd. Mocht dat inderdaad zo zijn kun je hem terug mailen en krijg je een linkje van hem. Hier ergens op het forum staat ook wel een linkje naar de driver+software.

                .

                #18046682
                J.Eland
                  Lid sinds:
                  28 April 2010

                  Ik heb er een uit zoetermeer versie 1.39 en een uit Engeland 1.44.
                  Werken alletwee goed op mijn G met hetzelfde programma.
                  Let er wel op uit Zoetermeer zit het plakplaatje verkeerd om.

                  #18046683
                  Opeltje17
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    18 January 2012

                    Hallo,

                    Heb net de opcom binnen gekregen en de software geïnstalleerd ben al volop aan het proberen enzo echt een top ding maar nu kwam ik een optie tegen test comfort sluiting en dit werkte ook ramen open en dicht maar hoe kan ik dat programmeren zodat het ook werkt op de afstandbediening van de auto.

                    Luuk

                    #18046684
                    Kano
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      30 June 2012

                      Is dit een betrouwbare verkoper?

                      Ik lees dat er oplichters op marktplaats actief zijn. De naam lijkt goed (hier vaker genoemd), maar deze man is nog maar 2 dagen actief op marktplaats.

                      http://link.marktplaats.nl/580364174″ onclick=”window.open(this.href);return false;

                      edit: telefonisch contact gehad. Schijnt the real deal te zijn. Adverentie is alweer verwijderd..

                      #18046685
                      Basshoven
                        Lid sinds:
                        30 May 2012

                        @Opeltje17 wrote:

                        Hallo,

                        Heb net de opcom binnen gekregen en de software geïnstalleerd ben al volop aan het proberen enzo echt een top ding maar nu kwam ik een optie tegen test comfort sluiting en dit werkte ook ramen open en dicht maar hoe kan ik dat programmeren zodat het ook werkt op de afstandbediening van de auto.

                        Luuk

                        Als het goed is werkt dit al op je afstandsbediening.
                        Als je het knopje van “op slot” ingedrukt houd gaan je ramen dicht en als je het knopje van “open” ingedrukt houd gaan je ramen open :thumb

                        #18046686
                        Opeltje17
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          18 January 2012

                          Nee dit werkte niet, het werkte pas nadat ik het geprogrammeerd had in de REC.

                          #18346847
                          cobra50
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            29 December 2016

                            Hallo allemaal,

                            Ik ben ook op zoek naar een op-com.
                            Ik ben in het bezit van een opel astra
                            1.8 bouwjaar 2005.
                            Nu mijn vraag welke op-com heb ik nodig en wie weet een goed adres voor de op-com
                            Te kopen? Ik heb zelf wel een site gevonden maar weet niet of dit wat is.
                            De site is http://www.obdscanners.nl
                            Het gaat dan om de Op-Com 2010 V Can OBD2 opel. Kosten 29,99. Zou ik deze kunnen gebruiken voor mijn Astra? Ik hoor graag van jullie.

                            Gr, Ad

                          12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.