OPC Line Interior Pack

Forumindex Forums Modellen Insignia OPC Line Interior Pack

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur

Ovide
    Participant
    • Topics 1
    • Reacties 2

Hallo allemaal.

Ik ben op zoek naar een nieuwe wagen (automaat) en degene die momenteel hoog op men shortlist staat is de Insignia ST. Al staat de Grandland X ook te drummen voor een 1e plek op men lijstje.

Ik volg dit forum al een tijdje passief en vind hier veel goede en toffe reacties. Bij deze mij ineens aangemeld.

Vanmorgend een testrit gemaakt met een Insignia 1.5T 6AT en een GLX 1.2T AT.

Insignia: Op zich een zeer fijne luxe wagen, al vond ik de automaat niet altijd even goed bij de les. (lees trage reactietijd) Vooral als het even snel vooruit moet gaan terwijl je al aan het rijden bent. (inhalen, even snel de baan opdraaien). Dit in tegenstelling tot de automaat van de GLX die onmiddellijk reageert. Voor de rest reageert die prima, ideaal om lekker relaxed te cruisen.

Ik dacht eraan om ook het OPC Interior pack te bestellen zodat er ook schakelpeddles zijn aan het stuur om in een aantal gevallen toch zelf even te kunnen ingrijpen.

Hier in de omgeving is er geen enkele testwagen beschikbaar met een automaat en OPC Interior pack.
    Volgens verkoper 1 moet de automaat in de M-stand staan om de peddles te kunnen gebruiken, volgens een andere verkoper kan dit ook in de D-stand.

Heeft iemand van jullie hier ervaring mee ?

Alvast hartelijk dank voor jullie reacties !

Adam-stijn
    Participant
    • Topics 0
    • Reacties 2

Zodra je via de peddles schakelt gaat die automatisch van de D naar de M-stand. Als je vervolgens zelf niet meer schakelt neemt de bak het zelf weer over en gaat die weer na de D-stand.

Ben je er al uit welke auto het gaat worden? succes met je keuze.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.