OPC 2 Astra G Sideskirts

Forumindex Forums Modellen Astra OPC 2 Astra G Sideskirts

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #18353610
    Jakey
    Deelnemer
      Lid sinds:
      7 March 2018

      Beste forumleden,

       

      Ik heb al eerder vernoemd in dit forum over mijn voorbumper mistlampen dat ik een OPC 2 Bumperkit heb aangeschaft. Nu wil ik de sideskirts gaan monteren vandaag alleen is mijn vraag moet ik de oude sideskirts ( die doffe grijze ) er af halen of gaat de OPC 2 skirt eroverheen? Als ik die doffe grijze er af moet halen, heeft iemand een idee hoe dat moet? Moet ik gaan werken met popnagels? Die zaten namelijk in mijn oude bumperkit wel, die heb ik er nu namelijk uit geboord om de sideskirts er af te halen.

      Ik hoor graag van jullie :good:

      #18353642
      RoyK
      Deelnemer
        Lid sinds:
        8 December 2016

        sideskirts die zitten vast met van die drukpennetjes om die goed te kunnen zien moet je er ff een spiegel bij pakken.
        Haal dan wel eerst even nieuwe drukpennetjes want de meeste die kan je dan gaan vervangen.

        #18353644
        Jakey
        Deelnemer
          Lid sinds:
          7 March 2018

          [quote quote=18353642]sideskirts die zitten vast met van die drukpennetjes om die goed te kunnen zien moet je er ff een spiegel bij pakken. Haal dan wel eerst even nieuwe drukpennetjes want de meeste die kan je dan gaan vervangen.[/quote]

           

          wat voor drukpennetjes bedoel je precies?

          #18353656
          TWA
          Deelnemer
            Lid sinds:
            17 June 2010

            Kan ‘m even niet voor de Astra G terug vinden, maar de pennetjes zoals bedoeld zijn, zie je onder nummer 7 op de tekening. Kan je bij de VOD (vriendelijke Opel dealer)  halen. Zij weten wel hoeveel je nodig hebt  :good

            Zie hier: ecat24

            Greetz Emiel

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.