op zoek naar een betere stoel voor Vectra C

Forumindex Forums Overige Handleidingen & instructies How to’s – Modellen How to’s – Vectra, Signum op zoek naar een betere stoel voor Vectra C

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Berichten
  • #18551825
    bestcars
    Deelnemer
      Lid sinds:
      2 September 2023

      beste ,

      Ik heb een Opel Vectra C station Cosmo uitvoering uit 2006  met elektrische bedienbare stoelen.  Fijne Auto maar ik krijg pijn aan mijn rug van de  stoel en ik heb de stoel al van binnen aangepast om de druk in de rug te verminderen. Herkennen meer mensen dit probleem?

      Maar ik krijg het helaas niet goed. Ik ben zelf 1.89 lang.  Mijn idee is om een stoel uit de Insignia in de Vectra te zetten omdat de Insignia fijnere stoelen heeft. ik heb er ooit ingezeten en kan mij dit herinneren.

      Heeft iemand ervaring met andere stoelen in een Vectra zetten? Weet iemand  of er betere Opel stoelen zijn die in de Vectra C passen of heeft ieder model een andere bevestiging? even een Vectra b zou ook een optie zijn maar de rails moet wel passen natuurlijk.

      De stekker voor de elektrische bediening onder de stoel moet waarschijnlijk ook dezelfde zijn want  airbags worden dacht ik ook aangestuurd door deze connectors. Dus die moeten dan ook passen.

      Kan iemand mij hiervoor adviseren?

       

      bvd

      vriendelijke groet,

       

    1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.