OP-COM

Forumindex Forums Overige Op-Com OP-COM

4 berichten aan het bekijken - 1,801 tot 1,804 (van in totaal 1,804)
  • Auteur
    Berichten
  • #18363804
    VECTRAZ32SE
    Deelnemer
      Lid sinds:
      21 January 2019

      Weet iemand een opcom clone die de Vectra c goed kan uitlezen? Heb een v3? 1.70 gekocht maar deze komt niet bij alles wat SW CAN is. Ja meer dan de helft kan ik niet in dus  :help:

      #18412279
      bAstraJ2011
      Deelnemer
        Lid sinds:
        31 March 2015

        Sinds kort ben ik de gelukkige eigenaar van een mooie Opel Insignia Sports Tourer uit 2018.

        Nu wil ik graag wat zaken aanpassen en heb dus een op-com nodig.

        Weet iemand welke op-com ik nodig heb voor mijn insignia en waar ik die kan aanschaffen? Er zijn zoveel verschillende versies te koop en ik heb werkelijk waar geen idee waar ik op moet letten. :wacko:

        Tevens ben ik ook op zoek naar (het liefste NL) software.

        ik hoop dat iemand hier mij een heel eind op weg kan helpen

         

        #18412702
        Riesje69
        Deelnemer
          Lid sinds:
          3 March 2012

          [quote quote=18412279]Sinds kort ben ik de gelukkige eigenaar van een mooie Opel Insignia Sports Tourer. Nu wil ik graag wat zaken aanpassen en heb dus een op-com nodig. Weet iemand welke op-com ik nodig heb voor mijn insignia en waar ik die kan aanschaffen? Er zijn zoveel verschillende versies te koop en ik heb werkelijk waar geen idee waar ik op moet letten. :wacko: Tevens ben ik ook op zoek naar (het liefste NL) software. ik hoop dat iemand hier mij een heel eind op weg kan helpen[/quote]

          Volgens mij is dat bij jou niet meer mogelijk met een OpCom. Bij de Astra was dit mogelijk t/m de J. Bij de Astra K niet meer.

          #18412792
          bAstraJ2011
          Deelnemer
            Lid sinds:
            31 March 2015

            [quote quote=18412702]

            Sinds kort ben ik de gelukkige eigenaar van een mooie Opel Insignia Sports Tourer uit 2018. Nu wil ik graag wat zaken aanpassen en heb dus een op-com nodig. Weet iemand welke op-com ik nodig heb voor mijn insignia en waar ik die kan aanschaffen? Er zijn zoveel verschillende versies te koop en ik heb werkelijk waar geen idee waar ik op moet letten. :wacko: Tevens ben ik ook op zoek naar (het liefste NL) software. ik hoop dat iemand hier mij een heel eind op weg kan helpen

            Volgens mij is dat bij jou niet meer mogelijk met een OpCom. Bij de Astra was dit mogelijk t/m de J. Bij de Astra K niet meer.[/quote]

            Op internet zijn er wel filmpjes te vinden waarin softwarematige aanpassingen gedaan worden in een Insignia ST, dus er is wel iets beschikbaar.

            Iemand anders nog ideeën.

             

          4 berichten aan het bekijken - 1,801 tot 1,804 (van in totaal 1,804)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.