Ontgrendelingsinstellingen wijzigen op opel insignia 2014

Forumindex Forums Modellen Insignia Ontgrendelingsinstellingen wijzigen op opel insignia 2014

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #18483284
    jinha
    Deelnemer
      Lid sinds:
      16 October 2022

      Hallo allemaal, ik heb een opel insignia 2014 gekocht en ik heb een klein ongemak dat me dwarszit. Bij gebruik van de afstandsbediening op de sleutel voor het vergrendelen/ontgrendelen, ontgrendelt of vergrendelt u met één keer klikken de voorportieren. Ik moet twee keer klikken om alle deuren te ontgrendelen of te vergrendelen.

      Ik heb de handleiding online gecontroleerd en er zou een optie moeten zijn om dat te veranderen. Ik heb deze opties wel op het menu staan, maar geen enkele lijkt hier specifiek over te gaan. Mis ik iets?

      #18484068
      Insigniauser
      Deelnemer
        Lid sinds:
        29 November 2014

        Staat onder het menu in het middendisplay:

        Instellingen –> Voertuig –> afst. vergrendelen, ontgrendelen, starten:

        • ver-/ ontgrendelen met lichtsignaal –>aan/ uit
        • melding ver-/ ontgrendeling –>aan/ uit
        • ontgrendelen op afstand (1x alles, 1x alleen bestuurder/ achterklep/ tankklep en 2x alles) deze moet je hebben…
        • deuren op afstand vergrendelen (na drukken op AB en geen portier geopend opnieuw afsluiten)–> aan/ uit
        • paasieve vergrendeling –> vergrendel portieren automatisch indien gesloten na opening/ verwijderen van electr. sleutel
        • waarschuwing afstandbed. nog in voertuig –> geluidssignaal indien electronische sleutel nog in voertuig ligt

        E.e.a. is afhankelijk welke versie jij hebt en of de opties aanwezig zijn. Lees het [url=https://docplayer.nl/44681068-Opel-insignia-gebruikershandleiding.html] anders nog eens in de handleiding[/url] op pagina 128 rustig door.

         

      2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.