onstar europe stopt eind 2020

Forumindex Forums Overige Opel algemeen onstar europe stopt eind 2020

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #18358403
    pjotter
    Deelnemer
      Lid sinds:
      21 November 2013

      https://imgur.com/7ZCyQjV

      Met OnStar aan boord
      heeft u uw zomer geregeld. Geachte heer xxxxx,

      Zomer betekent dagtrips, lange reizen en een auto vol vakantiespullen. Of u nu door een paar provincies toert of naar een ander land rijdt, u kunt ontspannen in de wetenschap dat u OnStar heeft.

      Wij zijn er als u in nood verkeert, met diensten als SOS en Hulp bij aanrijding**. Ook bij pech in het buitenland staan wij voor u klaar. Druk hiervoor op de blauwe OnStar-knop en u wordt meteen doorverbonden met iemand die uw taal spreekt, waar u zich ook bevindt.

      GENIET ÉÉN MAAND
      GRATIS VAN ONSTAR
      Dit is het perfecte moment om terug te keren naar OnStar. Als u zich nu abonneert, geven wij u nog een maand gratis.†
      Waar u deze zomer ook heen gaat, maak dus van OnStar een van uw vakantiebenodigdheden voor € 9,95 per maand.
      > MELD U NU AAN
      †Uw inschrijving voor een maand moet uiterlijk 31 juli 2018 zijn aangeschaft om in aanmerking te komen voor een tweede maand gratis. Aan het einde van uw gratis maand wordt uw abonnement automatisch verlengd tegen het standaard maandtarief, totdat u uw abonnement opzegt of wijzigt. Deze aanbieding geldt niet voor jaarabonnementen of meerjarige abonnementen. Houd er rekening mee dat het 5 dagen kan duren voordat het gratis abonnement van een maand wordt toegevoegd aan uw account.
      Alle OnStar- en WiFi-diensten zullen na 31 december 2020 niet langer beschikbaar zijn. Geen enkele tijdelijke- of betaalde dienst, inclusief noodhulpdiensten, zullen na die datum beschikbaar zijn.

      #18404747
      opel2016
      Deelnemer
        Lid sinds:
        8 November 2018

         

        Opel heeft aangekondigd eind 2020 te stoppen met de ondersteuning van Opel Onstar (connectie car functionaliteit) op alle Opel-modellen. Kan dat zomaar? Ik heb mijn Opel Meriva model 2016 destijds nieuw gekocht onder andere op basis van de mogelijkheden van Opel Onstar, en mijn auto wordt minder waard als die faciliteiten niet meer werken en wil verkopen. Kan ik Opel dwingen deze dienst te blijven ondersteunen/aanbieden, of heb ik recht op compensatie in enige vorm?

         

        #18404840
        Ro ker
        Deelnemer
          Lid sinds:
          30 November 2016

          Zie topic Compensatie voor OnStar gebruikers.

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.