OnStar en Navigatie (5.0 intellilink)

Forumindex Forums Modellen Grandland X OnStar en Navigatie (5.0 intellilink)

5 berichten aan het bekijken - 51 tot 55 (van in totaal 55)
  • Auteur
    Berichten
  • #18356719
    Hans GLX
    Deelnemer
      Lid sinds:
      19 May 2018

      [quote quote=18356718]pffff[/quote]

      Lekke band??? :yahoo:

      #18356720
      joepke-m
      Deelnemer
        Lid sinds:
        3 July 2006

        [quote quote=18356715]

        @hans GLX je vind het onzin om te updaten van Q4 2017 naar Q1 2018, maar volgens mij gaat iedereen daar zelf over. Als je wil updaten en kan updaten moet men dat lekker doen. Is zeker geen onzin…

        Je opmerking hierboven vind ik eigenlijk een beetje juppentaal, zelfs een tikkie arrogant, een beetje BMW rijder achtig. Maar ik kan me vergissen. :negative:[/quote]

        en waar slaat dat op???

        #18356721
        Hans GLX
        Deelnemer
          Lid sinds:
          19 May 2018

          [quote quote=18356720]

          @hans maar volgens mij gaat iedereen daar zelf over. Als je wil updaten en kan updaten moet men dat lekker doen.

          en waar slaat dat op???[/quote]   dit bedoelde ik: Volgens mij gaat iedereen daar zelf over. :yes: Klinkt in mijn oren niet echt vriendelijk, snappie?

          #18356722
          joepke-m
          Deelnemer
            Lid sinds:
            3 July 2006

            En iemand arrogant noemen is dat wel? “Je zal wel een BMW rijder zijn” hahaha

            Kom op Hansie, nog een paar topics en dan heb je overal het laatste woord!

            #18356731
            Hans GLX
            Deelnemer
              Lid sinds:
              19 May 2018

              [quote quote=18356722]En iemand arrogant noemen is dat wel? “Je zal wel een BMW rijder zijn” hahaha Kom op Hansie, nog een paar topics en dan heb je overal het laatste woord![/quote]

              Sorry Joepke, als ik je uitdrukkingen verkeerd opgevat heb, bij deze mijn welgemeende excuses. :yes: En ik zei niet “je zal wel een BMW rijder zijn”, maar” je klinkt als.” net een tikkie verschil.

              ;-)

            5 berichten aan het bekijken - 51 tot 55 (van in totaal 55)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.