ongelofelijk stelletje*%$#@

Forumindex Forums Overige Gestolen & Vernield ongelofelijk stelletje*%$#@

  • Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Berichten
  • #17253056
    DVO
    Deelnemer
      Lid sinds:
      15 July 2004

      wat een stelletje graf,pestpokke bloedhonden zijn het toch ook altijd.
      hebben ze vannacht de buitenkant van me spiegel gejat :fy1 :fy1 :argue :swear
      echt nooit kenne ze met hun pest klouwe van iemand zijn spullen afblijven,en ik mag echt een keer lije dat diegene de doodstraf krijgt.
      dit is nu al de zoveelste keer GVD.
      ik ben niet de enige,maar ik mot het toch een keer kwijt………

      #18077020
      joop1970
      Deelnemer
        Lid sinds:
        1 September 2010

        Ik ken het gevoel, je staat helemaal machteloos. Bij mij is ook al een aantal keer de spiegel eraf getrapt

        #18077021
        FKsport
        Deelnemer
          Lid sinds:
          23 February 2010

          Sluit ik me bij aan, paar jaar geleden ook spiegel eraf getrapt.
          Enigste voordeel was dat ik de daders had, is de schade tenminste nog te verhalen

          #18077022
          Anoniem
            Lid sinds:
            1 January 1970

            …op het moment dat mijn zwangere vriendin 250 m van mijn ex-Astra G vandaan was. Reed er toevallig een vrachtwagen onze volledige spiegel er af. Vriendin heeft dan 1 km (8 maand zwanger hahaha :jerry ) achter de vrachtwagen zitten lopen zoals een gekin om de nummerplaat te noteren. Het is ze gelukt, heeft die firma 300 euro gekost lol!

            Anyway, rot voor je! Succes met de verwerking van dit “drama” :(

            #18077023
            manta-senator
              Lid sinds:
              7 February 2010

              mn maatje heeft een bloedmooie vectra b2 full options met wit leer, dikke wielen etc…etc… hebben ze 2 weken terug met een sleutel of sow, 8 auto’s bewerkt, waaronder die van hem. alle delen hebben en fikse kras op 1 deur na… politie er bij geweest… verzekering aan het werk gezet. wat denk je? wordt er niks vergoed: vandalisme en de daders onbekend. keert de verzekering niet uit. slaat toch ook nergens op?

              #18077024
              evertfisherman
              Deelnemer
                Lid sinds:
                7 December 2009

                De verzekering keert wel uit als je all-risk verzekerd bent. Ook al zijn de daders niet gepakt.
                Waarschijnlijk is hij alleen WA of WA+ verzekerd.
                Dit neemt niet weg dat het een zeer trieste situatie is, dat de boel vernield en/of bekrast wordt.

                #18077025
                opelremco
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  11 August 2007

                  Je word er schijtziek van.Hier hebben ze 2 keer mn tank leeggezogen,met de nodige schade aan de tankklep en dergelijke.
                  De eerste keer heb ik aangifte gedaan.Maar heeft toch geen zin.Heeft geen prioriteit meneer.Als ik te weten kom wie het heeft gedaan.Dan druk ik z´n strot dicht.

                  #18077026
                  DVO
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    15 July 2004

                    Ja mensen het is echt niet normaal meer,nu ben ik ook genoodzaakt om een hele spiegel te kopen.
                    ik ga die Hans van der Horst wel belle,die heeft nog een Vectra B station staan,met dezelfde kleurcode
                    als mijn wagen,misschien dat ik gelijk maar de achterklep koop.

                  8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.