Onderhoud crossland X benzine

Forumindex Forums Modellen Crossland Onderhoud crossland X benzine

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #18360698
    jack50
    Deelnemer
      Lid sinds:
      8 August 2018

      Hallo

      Wie heeft er een idee om de hoeveel km de auto moet onderhouden worden? Als ik op het “check” knopje duw zegt hij 25.000 km, maar de garage zegt 15.000 km. Is het geldklopperij of is er een reden voor om om de 15.000 km langs te gaan (garantie of iets anders…). Ik vind niets terug in mijn onderhoudsboekje.

       

       

      #18361317
      Nick-GSI
      Deelnemer
        Lid sinds:
        30 June 2004

        25.000 km of 1 jaar klopt

        #18373719
        Hans GLX
        Deelnemer
          Lid sinds:
          19 May 2018

          Het is in de regel zo. Al rijd je maar privé 5000km. (Zelf rijd ik met mijn Grandland X een 10.000 km per jaar)

          Opel verwacht tóch dat je elk jaar één onderhoudsbeurt laat doen. Doe je dit niet, vanwege b.v.een lage kilometerstand, dan vervalt je garantie.

          Dus mensen die veel rijden hebben hier profijt van. Mensen zoals ik, die relatief weinig rijden, moeten tóch elk jaar voor een beurt naar Opel.

          Doe je het niet, en sla je een jaar over(wat in principe makkelijk kan) dan vervalt je garantie wanneer er problemen opduiken. Dus ja……

          #18382963
          EdeV
          Deelnemer
            Lid sinds:
            1 February 2020

            Maar de garantie duur maar twee jaar dus dan bepaal je het toch zelf. B-)

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.