Onderdelen Opel Astra F 1.6i 1997 cabrio

Forumindex Forums Modellen Astra Onderdelen Opel Astra F 1.6i 1997 cabrio

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #18423354
    jtukker94
    Deelnemer
      Lid sinds:
      19 June 2021

      0787DC4E-D119-49A7-BDFC-45A487C65FCCEA1A46FB-C852-49B3-8D29-72DEB87ABD7EHoi iedereen!

      Aangenaam, ik ben nieuw hier. Een week geleden een  te gekke Opel Astra F 1.6i cabrio gekocht uit ‘97 in metallic blauw. Er zijn een aantal dingen die ik graag wil (laten) doen:

      – linker buitenspiegel kap vervangen in zelfde kleur (metallic blauw). De huidige kap heeft schade en is nogal houtje touwtje gerepareerd. Waar vind ik deze originele kap en vooral: hoe krijg ik hem in dezelfde kleur?

      – Cruise control inbouwen: ik zou dit graag laten doen ivm veel snelweg kilometers deze zomer plus in vind het gewoon erg fijn. Waar kan ik dit het beste laten doen in omgeving Haarlem / Amsterdam?

      – auto heeft een paar lakplekjes die ik graag wil aanpakken. Waar kan ik dit het beste laten doen?

      – Op den duur wil ik de lederen stoelen met stoelverwarming vervangen. Waar vind ik deze?

      Ook erg benieuwd bij welke garage ik moet zijn voor het beste en eerlijkste onderhoud. Liefste een liefhebber van dit model in de omgeving Noord Holland.

      Mijn dank is groot!

      Groet, J

       

       

      #18423697
      Corsa_GSi
      Deelnemer
        Lid sinds:
        30 June 2004

        Buitenspiegels zijn gewoon compleet te koop:
        https://www.winparts.nl/carrosserie-plaatwerk/buitenspiegel/opel/astra-f-t92-bouwjaar-1991-09-1998-09/c839-588-14659.html
        Je kan natuurlijk ook op de sloop zoeken.
        Kap kan je gewoon bij elke autospuiter in kleur laten maken.
        Zelfde geldt natuurlijk voor de overige beschadigingen.

        Cruise Control
        Je hebt natuurlijk aftermarket sets:

        Cruisecontrol John Gold


        Ik heb zelf op me Astra de Cruise Control delen (cc unit, rwhendel, bekabeling) gezocht (op de sloop / marktplaats / hier) van een ander model Opel met kabelgasklep. Dan kan je alles inbouwen en lijkt het ook gewoon origineel. Volgens mij staat hier op het forum nog wel ergens een inbouw handleiding van iemand.

        Voor de stoelen moet je gewoon geluk hebben dat je er tegenaanloopt (forum, marktplaats, facebook), maar misschien kan je beter je huidige stoelen laten bekleden met leer en van een andere Astra F de knopjes en bekabeling etc. van de stoelverwarming zoeken en gebruiken.

      2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.