onderdeel nummer gezocht pdc module

Forumindex Forums Modellen Astra onderdeel nummer gezocht pdc module

  • Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #17233941
    astra-gtc-freak
      Lid sinds:
      3 March 2010

      Hallo allemaal.

      Zoals jullie misschien al weten ben ik bezig om originele parkeer sensoren in te bouwen.
      Ik heb zo’n beetje alles al ben alleen nog opzoek naar de module zelf voor in een opel astra h van bj 2005.
      Wie kan mij helpen aan het onderdeel nr.
      Want iedere sloop vraagt naar dit onderdeel nummer,
      als ik ze bel voor de module.

      Alvast bedankt.

      Ps ik zal als ik alles heb en het ga inbouwen daar na ook een How To posten met foto’s voor de liefhebbers

      #17832496
      astra-gtc-freak
        Lid sinds:
        3 March 2010

        Ik heb nog een vraag meer zijn er mensen die weten of de pdc module in de wagen van herkomst eerst vrijgegeven moet zijn voor dat je hem kan gebruiken in de volgende wagen?
        Dit is namelijk wel het geval bv bij de radio en display en uhp-module(bluetooth carkit).

        #17832497
        Nick-GSI
        Deelnemer
          Lid sinds:
          30 June 2004

          alles moet vrijgegeven worden voordat je het op je eigen auto kan activeren

          #17832498
          Spacejam
          Deelnemer
            Lid sinds:
            21 November 2006

            gm tuningparts had hier in zijn forumpje een compleet setje staan voor 80 euro (gm).

            #17832499
            astragsi
            Deelnemer
              Lid sinds:
              30 June 2004

              PDC module hoeft niet vrijgegeven te worden!

              #17832500
              astra-gtc-freak
                Lid sinds:
                3 March 2010

                [rquote=1888254&tid=144221&author=Spacejam]gm tuningparts had hier in zijn forumpje een compleet setje staan voor 80 euro (gm).[/rquote]

                Die heb ik een U2U gestuurd maar dat zijn helaas alleen de sensoren en niet de module.
                Liefst heb ik een set de nog in een (sloop)wagen zit zodat ik hem zelf kan demonteren.
                Heb ook nog een gedeelte van de kabelboom nodig.
                Deze bestaat uit 2 delen.
                Een deel zit al in m’n wagen (can-bus + zoemer)
                Maar het gedeelt voor de sensoren zit niet in de wagen.
                Deze kabel boom is nieuw erg duur nog duurder dan van de trekhaak.
                Dus koop het liefst een compleet setje via de sloop ben al volop aan het rond bellen maar overal vragen ze naar het onderdeel nummer van de module.

                #17832501
                astra-gtc-freak
                  Lid sinds:
                  3 March 2010

                  [rquote=1888261&tid=144221&author=astragsi]PDC module hoeft niet vrijgegeven te worden![/rquote]

                  Kijk weer iets wijzer geworden:)

                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.