Onbekende storings melding

Forumindex Forums Modellen Grandland X Onbekende storings melding

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #18471662
    beugen
    Deelnemer
      Lid sinds:
      5 June 2021

      Opel grandland x executive plug in okt 2020

      Ik kreeg enkele dagen geleden een foutmelding. Kan deze melding niet vinden in boekje. 3 dagen melding op display. Toen ik naar garage ging was de melding weg. In garage uitgelezen maar er stond niets in.

      Op het display stond een benz pomp met een uitroepteken. De tekst was: storing resevoir: bekijk de handleiding van de auto en laat reparatie uitvoeren. Ook was de sleutel aan voor onderhoud.

      Opel garage van alles bekeken maar niets gevonden.

      Wie kan mij helpen wat er aan de hand is. Bij voorbaat dank henk

       

       

      #18471668
      jopsa
      Deelnemer
        Lid sinds:
        3 May 2019

        Ik kan je niet echt helpen maar weet uit ervaring dat een dealer heel erg beperkt is in het uitlezen van fouten.    Opel Nederland kan iets meer uitlezen.  Waar ze de wagen assembleerden kunnen ze veel meer uitlezen.

        Bij mij ook foutmeldingen die niet door de dealer noch Opel Belgium konden (wilden??)  uigelezen worden.  Heel vervelend en onbegrijpelijk.

        Ik raad je aan om volgende keer een video-opname te doen.  Misschien word je dan wel geloofd.

        #18471670
        beugen
        Deelnemer
          Lid sinds:
          5 June 2021

          Ik heb ook foto gemaakt

          #18471682
          jopsa
          Deelnemer
            Lid sinds:
            3 May 2019

            dan zouden ze moeten beseffen dat hun uitleesmogelijkheden helemaal niet voldoen

            Laat dit toegeven nu wel een probleem zijn bij PSA / OPEL

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.