Onbekende stekkers bestuurders deur

Forumindex Forums Techniek Elektrische problemen Onbekende stekkers bestuurders deur

  • Dit onderwerp is leeg.
12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Auteur
    Berichten
  • #17276197
    patrick343343
    Deelnemer
      Lid sinds:
      26 March 2016

      Ik ben het slot in bestuurdersdeur nakijken en zie net thv spiegel losse kabels liggen..

      Er hangt een 3e stekker los maar die is voor tweeter in de deur, als ik het goed bekijk qua omliggende dingen lijkt het erop dat de zwarte stekker denk voor elek. Spiegels zijn en de witte 8-pin stekker voor elek.ramen dan??

      En hou het dan automatisch ook in dat ik het in kan bouwen eventueel zonder kabels te hoeve trekken??.

      Mvg patrick

      Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk

      #18316579
      -BlendjuH-
      Deelnemer
        Lid sinds:
        6 April 2008

        Het zwarte blokje is voor de elektrische spiegels …
        De witte is voor de schakelaar van je spiegels ;)
        De knoppen voor je ramen zouden bij je versnellingspook moeten zitten als je
        elektrische ramen hebt dan :jerry
        Dat gedeelte is dan voorbereid en kan je zo aansluiten ;)

        #18316580
        patrick343343
        Deelnemer
          Lid sinds:
          26 March 2016

          Ohjaais idd logischer maar hoezo voor de ramen bij de pook de schakelaar voor ramen toch in de handgrepen

          #18316581
          bart-gsi
          Deelnemer
            Lid sinds:
            7 July 2012

            Aan de handgreep zit een kleine ronde schakelaar voor de spiegels.. Voor de ramen is idd bij de pook.. Geen idee waarom.. Misschien was het idee.. Een keer even wat anders….

            #18316582
            -BlendjuH-
            Deelnemer
              Lid sinds:
              6 April 2008

              Nope , zitten bij de vectra naast de schakelpook ;)

              #18316583
              patrick343343
              Deelnemer
                Lid sinds:
                26 March 2016

                Ik heb zojuist gekeken in de auto en vind 3 stekkers 1 is zwz om uit te lezen( dacht ik) en dan blauw en groen

                Zouden deze dan zijn voor de ramen??

                Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk

                #18316584
                bart-gsi
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  7 July 2012

                  de blauwe en groene zijn voor de ramen ( weet zo even niet welke links en welke rechts) en de zwarte langwerpige stekker is je OBD2 stekker waar je opcom of tech 2 op aansluit als je storingen hebt

                  #18316585
                  patrick343343
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    26 March 2016

                    die zwarte wist ik al alleen een vriend die had een uitleesapparaat die niet werkte op mijn auto daarom twijfelde ik.
                    maar als dat dus de stekkers voor raambediening zijn zou ik dus wel kabel voor de motor in de deuren moeten trekken,
                    ik heb de bestuurdersdeur nagezocht maar geen losse stekkers gevonden

                    #18316586
                    bart-gsi
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      7 July 2012

                      als je electrische ramen inbouwt zit als het goed is de kabel met de passende stekker al aan de motor… dus hoef je geen kabel te trekken…
                      maar dan heb jij al een voorbereide auto.. dus dan hoef je alleen de componenten te zoeken om het zaakje werkend te krijgen
                      1x paneel met schakelaars voor om de pook
                      2x raam mechanisme plus 2x een motortje en een zekering plaatsen als die er nog niet zit…

                      #18316587
                      patrick343343
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        26 March 2016

                        ik ga kijken of het vandaag/morgen gaat lukken om de volledige kabel te volgen vanaf de stekkers richting dashboard etc.
                        maar het lijkt mij dat als die stekkers daar zijn dat alles in orde moet zijn ik ben al aan het zoeken voor de schakelaars(gevonden)
                        alleen de kunstof rand die om de pook zit(waar de schakelaars horen) is nog niet gevonden ook maar ff zoeken op de sloop denk ik maar.
                        het heeft nu geen haast maar wel fijn om te weten hoe alles zit en wat de aanpassingen moeten worden als ik het wel ingebouwd wil hebben,
                        en of dit ook mogelijk is.

                        maar wat je al verteld de passende stekker aan de motor… dan lijkt het mij dat die kabel ook door de deur naar binnen geleid moet worden ik ken nergens een how to voor vectra B vinden hierover ik probeer het te vinden via google afbeelding

                        #18316588
                        wim-v6
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          12 August 2005

                          Bij de pook zie je de bedieningsknoppen van de Electrische ramen zitten.

                          Links van de pook is links voor en Links achter middelste is uitschakelen bedienings knoppen in de achterportieren.

                          Rechts van de pook is voor Rechtsvoor en Rechtsachter

                          verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini

                          #18316589
                          patrick343343
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            26 March 2016

                            Ik ben eruit ik ben met een man in gesprek die heeft de hele tunnel liggen incl knoppen en die velgen

                            Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk

                          12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.