Onbekend waarschuwingslampje

Forumindex Forums Modellen Meriva, Agila Onbekend waarschuwingslampje

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #18362354
    Eves
    Deelnemer
      Lid sinds:
      12 December 2018

      Dag allen!

      Ik heb een Opel Meriva, nu moest deze op onderhoud dus was ik zojuist langs de garage gepasseerd voor een afspraak te maken!
      Allemaal in orde, dus ik startte mijn auto, en net wanneer ik 2 min vertrokken was, begon mijn auto blijvend te tuuten en brandde er een rood lampje
      op mijn dashboard dat voor mij vrij onbekend is, ik heb na thuiskomt dit lampje proberen googlen, maar ik vind het dus niet.
      Na enkele minute later, sprong het lampje af en stopte mijn auto met tuuten, dus ik heb geen idee wat dit betekend!
      Kan iemand mij helpen?

      0d95f539-20c3-4f6e-9faa-4f95f11c5bce

       

      Dankjewel alvast, voor de hulp!  :dank-u:

      #18362415
      TonB01
      Deelnemer
        Lid sinds:
        20 February 2011

        Volgens mij heeft dit te maken met de achterportieren en dan met name het automatisch op slot zetten van het achterportier. Als je tenminste een Meriva-B hebt.
        Misschien is er iets aan de hand met het kinderslot.

        Succes, Ton

        #18362420
        Nick-GSI
        Deelnemer
          Lid sinds:
          30 June 2004

          er is idd een probleem met 1 van de sloten, even uit laten lezen

          #18362501
          willem1090
          Deelnemer
            Lid sinds:
            12 May 2018

            probleem met de beveiliging van de kindersloten kwestie van even snel in en uit schakelen

            #18532375
            gjnvh
            Deelnemer
              Lid sinds:
              9 October 2021

              Opel meriva b( grote fout problemen ) het het lampje rood achterdeuren

              Zo dra ik mijn knipperlichten gebruikt is het lampje weer uit mijn auto heeft 4 dagen bij de opel gestaan

              Dit probleem is er nog steeds aanwezig

              Opel meriva b heeft erg veel van dat soort storingen antislip lampje brand soms ga dan de volgende dag weer uit

              De schakelaar van de antislip als ik hem indruk ga mijn banden spanning branden

              Het is maar goed  dat Opel bij peugeot groep is gekomen die heeft daar ook last van

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.