denk dat de onsteking naar voren moet, want die past denk ik niet meer icm kachelhuis, motorkabelboom hebje nodig, uitlaatspruitstuk, voor de rest carterpan, motorsteunen en bak zal het gewoon hetzelfde zijn.
plannen voor de zilvere? :wub :wub echt een gaaf apparaat :thumbup
Is en C 20 XE met losse ontsteking, kan ik dus overal plaatsen.
En bij de C 20 NE zit die ja ook achter tegen het shutboard aan.
Wat ik graag wil weten is hoe het zit met het spruitstuk en wat voor en vliegwiel ik kan gebruiken.
De C 20 XE uit en calibra heb ik al hier liggen met alles op en eran.
Alleen als het niet veel scheelt en de overbrenging van de omega te lang is voor de c 20 XE motor blijf ik gewoon met de c 20 NE rijden .
Is gewoon leuk speelgoed en ligt op de weg als en train.
Met de groote remmen van de 24 V en 38er klauwen achter van de senator kom je al goed vooruit.
Moet ens kijken als ik niets ergs meer tegenkom blijf ik hem houden kost ja niet veel aan vaste kosten, als ik hem verkoop ben je de eerste die ik iets laat weten.
gr. Peter
ow dat is makkelijk met dis ontsteking! maar NE onsteking steekt minder ver uit als die van een XE.
Als het goed is kan je gewoon het XE vliegwiel gebruiken icm de omega plaat en drukgroep, als je in ieder geval geen kom vliegwiel heb.
Auteur
Berichten
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.