ombouw van x16sz naar x16xe vraagjes

Forumindex Forums Modellen Astra ombouw van x16sz naar x16xe vraagjes

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17242866
    trashmetal
    Deelnemer
      Lid sinds:
      1 February 2007

      ik ben bezig om mijn astra f te voorzien van een x16xe uit een corsa gsi
      en omdat ik nog het een en ander mis
      ga ik morgen naar de sloperij om eens ff te shoppen :D
      rechter motorsteun heb ik nodig
      kabelboom, vraag is die van de x14xe x16xe en x16xel gelijk? welke?
      brandstofpomp, die haal je via luikje onder brede deel van de achterbank er toch uit?
      startblokkering, is die te omzeilen?
      en anders hoe krijg ik die uit de donor?

      Mensen alle tips zijn welkom :thumb

      #17937175
      wim-v6
      Deelnemer
        Lid sinds:
        12 August 2005

        > Kabelboom: Kabelboom van zowel de X14XE X16XE en X16XEL gelijk, wees bijdehand en pak een boom uit een Astra-F X16XEL, die kan je zo aanstekkeren, die van de Corsa (X14XE / X16XE) en Vectra (X16XEL tot 1998) is anders op sommige punten.

        > Benzine pomp: Benzine pomp van een Astra-F Multipoint pakken (C14SE X14XE C16SE X16XEL C18XE C18XEL X18XE C20NE C20XE X20XEV)

        > Startblokkering: is niet te omzeilen

        > Startblokkering: Kan je eventueel samen met de kabelboom een motorcomputer, sleutel lezer en sleuteltransponder krijgen

        > Startblokkering: heeft jouw astra al een startblokkering??, zo nee, Dan moet je ook de kabels van de onderbreker mee nemen.

        Willem

        Willem

        #17937176
        trashmetal
        Deelnemer
          Lid sinds:
          1 February 2007

          @wim-v6 wrote:

          > Kabelboom: Kabelboom van zowel de X14XE X16XE en X16XEL gelijk, wees bijdehand en pak een boom uit een Astra-F X16XEL, die kan je zo aanstekkeren, die van de Corsa (X14XE / X16XE) en Vectra (X16XEL tot 1998) is anders op sommige punten.

          > Benzine pomp: Benzine pomp van een Astra-F Multipoint pakken (C14SE X14XE C16SE X16XEL C18XE C18XEL X18XE C20NE C20XE X20XEV)

          > Startblokkering: is niet te omzeilen

          > Startblokkering: Kan je eventueel samen met de kabelboom een motorcomputer, sleutel lezer en sleuteltransponder krijgen

          > Startblokkering: heeft jouw astra al een startblokkering??, zo nee, Dan moet je ook de kabels van de onderbreker mee nemen.

          Willem

          Willem

          ben vandaag wezen shoppen op de sloop
          was helaas geen astra te vinden waar ik fantsoenlijk bij kon (stapelsloop)
          ga eind van de week weer ff kijken want ze hebben regelmatig verse slopers
          wel heb ik uit een tigra de brandstofpomp gehaald
          de pomp zelf is zelfde als astra f x16xel dus dat komt wel goed
          en toen ik de kap onder de stuurlolom verwijderde
          kwam daar een sleutel vastgebonden aan een lezer uitzettten :D
          alleen die kabel loopt door de rest van de draadboom mee :???:
          waar gaat deze naar toe? en zou ik zelf daar geen draad naar toe kunnen trekken en insolderen?
          is er misschien een stroomschema waar dit opstaat?
          is het bij een astra f of vectra b makkelijker er uit te halen?
          ook heb ik de ecu meegenomen
          en een achterkleprand spoiler king:

          Bedankt voor de info :thumb

          #17937177
          soepkiepe
          Deelnemer
            Lid sinds:
            10 August 2010

            haha heb je je spoilertje gevonden kerel?
            goed dat ik het ff gelzen heb :P hoef ik je geen pm meer te sturen als ik er 1 zie haha.
            verwacht er wel ff fotos van natuurlijk, maar ik ga er van uit dat je je motor ff op nr 1 heb staan:P
            je kan beter zonder spoiler rijden dan zonder motor lijkt mij hahah.
            heb je trouwens ook een topic waar je alle updates in hebt? dan zal ik die wel ff in de gaten houden ;)

            succes verder met de verbouwing.

            #17937178
            trashmetal
            Deelnemer
              Lid sinds:
              1 February 2007

              ik heb wel een verbouwingstopic aangemaakt maar ik moet het wat gaan updaten
              viewtopic.php?f=27&t=154275
              heb wat nieuwe en oudere foto’s die ik wil plaatsen maar weinig tijd :???:
              ik houd van mn baan alleen is het zo veel werk :D
              moet er om 5 uur weer uit dus vandaag gaat het er nog niet van komen

              Groeten :thumb

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.