Oliepeil via display

Forumindex Forums Modellen Grandland X Oliepeil via display

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #18447153
    Marco knoope
    Deelnemer
      Lid sinds:
      28 December 2018

      In de handleiding staat dat je ook je oliepeil kan checken via display aan de hand van blokjes hoe die je dit

      Krijg het niet voor elkaar

      Mijn olieverbruik is ongeveer half liter per 10.000 km is dit veel?

      In handleiding staat 0.6 liter per 1000 km dat vind ik ook wel erg overdreven

      Alvast bedankt

      #18447163
      Hans GLX
      Deelnemer
        Lid sinds:
        19 May 2018

        [quote quote=18447153]In de handleiding staat dat je ook je oliepeil kan checken via display aan de hand van blokjes hoe die je dit Krijg het niet voor elkaar Mijn olieverbruik is ongeveer half liter per 10.000 km is dit veel? In handleiding staat 0.6 liter per 1000 km dat vind ik ook wel erg overdreven Alvast bedankt[/quote] Je bent beter af door niet op een sensor te vertrouwen, maar gewoon met de oliepeilstok meten. En een beetje olieverbruik is normaal. Mijn GLX gebruikte geen druppel tussen de beurten(=10.000 km) Maar zelfs een liter op de 5000 km, is nog geen reden tot bezorgdheid. ;-)

        #18447192
        Marco knoope
        Deelnemer
          Lid sinds:
          28 December 2018

          <p style=”text-align: right;”>Bedankt hans glx maar dacht 1 keer per maand met peilstok en het is makkelijk als je bv voor dat ik naar werk ga effe checken via boordcomputer 1 keer in de week</p>

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.