olie in een koelwater

Forumindex Forums Modellen Crossland olie in een koelwater

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    alain.28
    Deelnemer

gisteren wou ik vertrekken en zag een Rood olie lampje branden en melding olie bijvullen . hij was pas een maand geleden voor onderhoud binnen geweest ?? dag later deftig gekeken en na lang zoeken zag ik geen zichtbaar lekopening maar me reservoir van de koelwater tot de nok vol was en wat ik ook vreesde heel donker vloeistof dus er was olie bij het koelwater gekomen . nu we zijn in de weekend dus zal wachten zijn tot morgen om me garage te bellen ; maar heb beetje opgezocht zal een dure worden en dat bij een auto van 3.5 jaar oud , ofwel de oliekoeler of de koppakking  , ik denk in de richting van de oliekoeler want zie geen smurie onder de motorvuldop en de motor draai normaal ; maar zullen zien , tis toch niet normaal dat een aout van 3.5 jaar oud zoiets krijg en ergste is ik had een garantie gekregen van 2 jaar en deze is nu een paar maand geleden afgelopen , dikke pech , weet niet of me volgende auto een opel zal zijn das al nu de tweede keer dat ik bij een opel zwaar in de kosten ga komen , wordt vervolg ………….

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.