olie differentieel Forumindex › Forums › Modellen › Senator, Monza en Commodore, Rekord, KAD › olie differentieel Dit onderwerp is leeg. 6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6) Auteur Berichten 7 juli 2010 om 15:12 #17223266 champoDeelnemer Lid sinds:19 May 2006 Moet het differentieel helemaal afgevuld worden, of tot dat “dopje” halverwege? Type olie inderdaad sea90? Groeten, Eric Edit: Ook maar gelijk vragen of een 3.0 24v senator motor geharde klepzittingen heeft. 7 juli 2010 om 15:49 #17696670 kywiemanDeelnemer Lid sinds:20 February 2009 Moet het differentieel helemaal afgevuld worden, of tot dat “dopje” halverwege? Type olie inderdaad sea90? bij auto’s met achteraandrijving vullen tot het er net niet uit loopt. Ook maar gelijk vragen of een 3.0 24v senator motor geharde klepzittingen heeft. Volgens mij worden motor vanaf 1986 uitgevoerd met geharde klepzittingen. 3.0 24V is van 1989-1993. Deze hebben dus geharde klepzittingen. 7 juli 2010 om 15:55 #17696671 champoDeelnemer Lid sinds:19 May 2006 Oké, mooi:D. Bedankt voor je antwoord:thumbup 8 juli 2010 om 02:35 #17696672 monzarubaDeelnemer Lid sinds:13 October 2009 speciale olie gebruiken voor de sper…! of een additief voor LS…limetid slip…:thumbup 9 juli 2010 om 13:43 #17696673 GSEDeelnemer Lid sinds:5 August 2006 Zeker heeft een alu kop alu geharde zittingen,alu zou veels te zwak zijn. 9 juli 2010 om 14:00 #17696674 champoDeelnemer Lid sinds:19 May 2006 Oké mooi mooi. Dat wilde ik graag weten voor een eventuele gastank. Auteur Berichten 6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6) Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven. Inloggen Gebruikersnaam: Wachtwoord: Houd me ingelogd Login metFacebookLogin met GoogleLogin met Twitter Inloggen