obd2 stekker met bluetooth en opel astra j 1.4t 2011

Forumindex Forums Modellen Astra obd2 stekker met bluetooth en opel astra j 1.4t 2011

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #18477324
    phg
    Deelnemer
      Lid sinds:
      1 August 2019

      wie kan mij vertellen welke obd2 stekker geschikt is voor mijn opel astra 1.4t 2011.

      ik zou graag willen loggen als ik rij om zo hoppelijk het probleem te vinden waar ik inmiddels al 9wk met de garage mee bezig ben.

      ik heb er nu 2 geprobeerd alleen maar ellende 1ste keer met de obd2 mini elm327. kreeg ik diverse storingslampjes die gingen branden,maar na een aantal keer contact aan en uit herstelde de auto gelukkig weer.

      vandaag met de obd2 elm 327 interface zelfde verhaal alleen ging nog verder want zelfs de auto was dood kon hem niet meer starten niks. accupool eraf gehaald en daarna gelukkig weer hersteld hij start weer en alle storingslampjes zijn weer uit.

      wie kan mij vertellen welke obd2 ik moet aanschaffen?

       

      #18477465
      emiel85
      Deelnemer
        Lid sinds:
        19 August 2022

        Ik heb al jaren een elm 327 bt type 4 van Ali werkt bij m’n Astra J 1.4t perfect. Hij doet het tot nu toe op elke auto perfect.

        Ik gebruik hem met torque pro.

        https://a.aliexpress.com/_uvMFpD

        Met Ali blijft het altijd een beetje geluk hebben vrees ik, misschien had je gewoon een slecht model🤷🏻‍♂️

      2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.