Gelieve te verwijderen

Forumindex Forums Overige Auto algemeen Gelieve te verwijderen

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17277765
    Anoniem
      Lid sinds:
      1 January 1970

      tetete

      #18325292
      bart-gsi
      Deelnemer
        Lid sinds:
        7 July 2012

        ik rijdt zelf ook een station.. ik houdt 2 dingen ter gedachten met inparkeren..
        1 waar de achterruit stopt stopt ook de lengte van de auto
        2 als de koplampen van een personen auto onder de achterruit verdwenen zijn sta ik dicht genoeg bij de auto achter mij..

        en mocht je toch voor een camera gaan.. pak er een met kabel.. dus geen draadloos systeem.. vaak werken die niet door geen verbinding of stoorzenders…

        dit zou ook een optie kunnen zijn
        http://www.myxlshop.nl/j-s-achteruitrijcamera-met-monitor.html?id=40307380&gclid=CNf1isaj2s4CFSEW0wodR1sG8A” onclick=”window.open(this.href);return false;

        #18325293
        Anoniem
          Lid sinds:
          1 January 1970

          Haha dat dacht ik ook, maar tijdens parallel parkeren zie ik de helft van zijn voorruit verdwijnen.
          Ik dacht “als ik nu nog een cm verder rij, zit ik ertegen.” En dan stap ik uit, tot mijn verbazing nog een dikke meter te gaan…

          Ik raak het maar niet gewoon.

          Ik wilde eerst voor een camera gaan, maar daar zitten dikwijls lijnen op het beeld gezet, en die heb ik niet graag…
          Ook vondt ik nergens een mooie plek voor een lcd scherm te monteren.

          #18325294
          bart-gsi
          Deelnemer
            Lid sinds:
            7 July 2012

            andere optie… een din radio met klapscherm waar je je achteruit rij camera aan koppelt… alleen dat is geen goedkope optie maar wel netjes…

            #18325295
            Anoniem
              Lid sinds:
              1 January 1970

              Dat zou het wel wat netjes moeten maken, ga ik eens achter kijken. Bedankt alvast voor de informatie :)

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.