Help!
Een aantal Weken geleden heb ik hulp gevraagd bij mijn “kortsluiting/verlichting probleem. Helaas tot op heden heb ik hier nog 0 reacties op gekregen. Ik zal het nog eens kort samenvatten;
Als ik mijn auto op afstand open kwam het vaak voor dat de knipperlichten niet werkten en dan werkte helemaal geen verlichting. Geen stadslicht, geen knipperlichten, geen remlicht en geen binnen verlichting. Dit probleem kon ik dan oplossen door de min los te maken van de accu en er terug op te zetten en zo als het ware de auto te resetten. Soms moest dit een aantal keer naar het werkte altijd. Nu sinds 3 dagen helpt die oplossing ook niet meer en dat heeft dus als gevolg dat ik er niet meer mee kan rijden. Lijkt me namelijk niet echt veilig om zonder rem en knipperlichten de weg op te gaan. Heeft iemand enig idee wat dit probleem heeft kunnen veroorzaken, of waar ik moet beginnen met zoeken? Kan er ergens een breuk in de kabel zitten? Kan ik ergens een schema vinden waar ik kan zien waar elke kabel langsloopt? Of dan ook maar iets aan info kan vinden die mij kunnen helpen met dit probleem?
B.v.d.