Noodloop en geen turbo druk

Forumindex Forums Modellen Insignia Noodloop en geen turbo druk

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur

Insignia 4×4
    Participant
    • Topics 1
    • Reacties 0

<p style=”text-align: right;”>Goedenmorgen wie zou mij opweg kunnen helpen. Ik heb sinds 4wkn een insignia 20cdti 4×4 gekocht uit 2012.</p>
    Het probleem is dat hij constant  een melding geeft dringend een service nodig. En dan gaat hij in noodloop. De melding kan ik wegdrukken uit het beeldscherm maar blijft vervolgens teeugkomen. De turbo slaat niet aan is uit en als ik het contact aan en uit zet tijdens het rijden of stilstaand  dan doet deze het weer even. Sta ik dan in de file en wil ik optrekken dan slaat de turbo niet aan en moet ik het contact weer aan en uitzetten. Ik ben bij de garage geweest en hij is uitgelezen eb gaf aan dat de de turbo ingeleerd moest worden. Is gedaan maar blijft het probleem houden.  Vervolgens weer uitgelezen en kwam er uit dat de turbo druk sensor kapot wat . Vervangen en ingeleerd maar het probleem houdt aan. Het garage bedrijf weet het niet meer en ik zit met mijn handen in mijn haar.

Wie heeft al ervaring hier mee gehad

Mvg Maurice

Athlon
    Participant
    • Topics 3
    • Reacties 15

Ik heb hetzelfde maar als ik even net dat ietsje extra doortrek in dezelfde vitesse, krijgt hij hetzelfde.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.