Nokkenas Rekord E1

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #18362150
    Opelrekordcaravan20s
    Deelnemer
      Lid sinds:
      2 December 2018

      Beste Opel-vrienden, bij deze even een korte vraag over een nokkenas bedoeld voor een Rekord E1 2.0 S uit 1981. Ik kan er 1 (origineel Opel) kopen met het juiste onderdelennummer. Er staat echter de letter “K” in de nokkenas geslagen: weet iemand waar deze letter voor staat? Ik verneem het graag. Alvast bedankt voor de moeite! Met vriendelijke groet, Frank.

      #18362151
      pjotter
      Deelnemer
        Lid sinds:
        21 November 2013

        [quote quote=18362150]Beste Opel-vrienden, bij deze even een korte vraag over een nokkenas bedoeld voor een Rekord E1 2.0 S uit 1981. Ik kan er 1 (origineel Opel) kopen met het juiste onderdelennummer. Er staat echter de letter “K” in de nokkenas geslagen: weet iemand waar deze letter voor staat? Ik verneem het graag. Alvast bedankt voor de moeite! Met vriendelijke groet, Frank.[/quote]

        Deze info komt uit een forum post nlhttps://opel-forum.nl/forums/topic/codering-nokkenas/
        Is de code van je nokkenas,
        A is voor de 16N,16S en 19N
        M is voor de 19S en 22E
        H is voor de 19E
        K & R is voor de 20N,20S en 20E

        #18362153
        Opelrekordcaravan20s
        Deelnemer
          Lid sinds:
          2 December 2018

          Beste pjotter,

          Heel erg bedankt voor de snelle reactie! Je hebt me daarmee goed geholpen!

          Met vriendelijke groet,

          Frank.

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.