nog meer problemen astra ppffffffffff

Forumindex Forums Modellen Astra nog meer problemen astra ppffffffffff

  • Dit onderwerp is leeg.
12 berichten aan het bekijken - 26 tot 37 (van in totaal 37)
  • Auteur
    Berichten
  • #17742732
    Famempeters
      Lid sinds:
      8 March 2008

      Beste Ton maak je nou toch is niet zo druk !!!!

      kijk dat van die gordel is een probleempje waar een probleemmmmmmmmm van is gemaakt dat z,n weerga niet kent .

      wat ik je toen al zij snij stuk dat ding en haal er uit zit hij er niet in pech dan ,of je zoekt een gebruikte of een nieuwe .probleem opgelost .

      dat wat je nu hebt met die elektrische storing is je stuur handel kapje los en je klikt de handel er zo uit <<op de sloop ????10/15 €
      weer een probleem over.

      en ja een aflopende band je rijd met het ding mischien spijker of zo of iemand heeft een hekel aan je ????

      maar hoe meer er over een probleempje gesproken word hoe groter het word is mijn idee . en waar praten we over gordel gebruikt sloop ??€50 en een stuur handel €15 € zo een probleem is dat toch niet ik heb dat liever als een gescheurde cilinderkop of een gebroken distri riem hoor .

      ik zeg dan maar ,, dan maar geweld als het porobleem dan maar is opgelost (ik doel even op die k-t riem )

      denk om je gezondheid zelf Ton ,,, die auto zijn kleine k-t probleempjes die kan ieder treffen met een gebruikte wagen en zijn die opgelost heb je er mischien een bak plezier van .

      Bert

      #17742733
      TonSR
        Lid sinds:
        29 October 2007

        he wim wat zit jij me nu aan te raden:hmmz,zou ik van het ene
        probleem in een nog zwaarder probleem vallen,zelfs als je zou
        proberen me om te kopen:cool:dan nog geen vw,ga ik wel weer
        op mijn suzuky shopper rijden.
        vgr tonsr
        ps maar je wordt er wel simpel van,van al die rottigheidjes
        achter elkaar.

        #17742734
        Jerremy
        Deelnemer
          Lid sinds:
          29 October 2004

          origineel gepost door TonSR
          en nu ook nog een af lopende band,het houd niet op met dat
          kl.te ding wordt er beroerd van.:thumbdown:thumbdown:swear:swear
          tonsr

          Ja dat is echt een typische Astra F kwaal….. …. aflopende banden. :sleeping

          Sorry dat ik het zeg, maar moet je nu echt bij elk dingetje, kraakje, schevigheidje een bericht posten met een in de overtreffende trap klacht van; ‘wat een k*t bak’ ‘wordt steeds erger bla bla’

          Ik weet dat je die auto gekregen hebt, en vind vervelend voor je, maar je bent toch niet verplicht ‘m te houden/erin te rijden toch.. Ik heb ’t met een Omega B gehad. Daar gingen 1000-en euro’s in, maar de kwalen leken op een drol die niet weg wou spoelen, toen heb ik die wagen gewoon verkocht, anders gaat het je te veel beheersen. Een tip misschien voor je.

          #17742735
          wim-v6
          Deelnemer
            Lid sinds:
            12 August 2005

            Ja dat wel, ik heb ook zo’n periode gehad met de Vectra, maargoed die rijdt nu al weer 5jaar zo goed als probleemloos..

            Vind het toch wel knap Ton, dat je met een auto waar zo weinig techniek op zit, zoveel dingen van ergernis kan hebben haha..

            Ik heb met de combo ook wel ergernisjes hoor, maar dar doe ik lekker NIKS aan!!!

            T apparaat rijdt, en rijdt goed (gister nog een BMW E36 320i met complete M3 buitenkant lopen etteren in de Sytwende tunnels alhier wel een afgang voor die BMW, ziet ie er zo snel uit, moet ie ACHTER een Opel Combo aansluiten haha..)

            @ Jerremy:
            Ook Goeiemorgen Jeroen.

            Willem

            #17742736
            Famempeters
              Lid sinds:
              8 March 2008

              ik had van de week klant met Fiat Punto was ook zo,n kl-te auto zoveel problemen ..ik heb ze geadviceerd doe hem dan weg of schrijf op waar je je aan ergerd . verlichting die niet deugde raam voor deet raar (elektrische ) ik heb de dingen bekeken raam mechaniek via onderdelen lijn besteld en er in gezet voor nog geen €100 inkl wat voor mij alle problemen weg .

              dus bij elk rammeltje te roepen kl-te hok is niet reeel ,,zeker als er zoveel mensen gereageerd hebben met hulp of oplossingen .

              simpel zet hem bij de Opel dealer neer

              geef opdracht
              1 repareer riem (veiligheids gordel)
              2 repareer handel (raw schakelaar)
              3 repareer of vervang band

              4 je krijgt factuur van €400 en je bent klaar

              en voor alle mee lezende we praten hier over volgens mij een G Astra station met een 1600 8 klepper er in .
              en die heeft Ton van z,n kids gekregen

              heb het mijn 2 meiden ook gevreegd ik was er nog niet aan toe .

              Alle een mooie zondag toegewenst

              Bert

              #17742737
              Jerremy
              Deelnemer
                Lid sinds:
                29 October 2004

                idd Bert, het is de ergenis toch allemaal niet waard.
                En ken het ook wel, als je al veel gezeik al hebt, en veel euro’s verder bent, dan worden kleine ‘oneffenheden’ buitenproportioneel uitvergroot, waardoor je je er nog meer aan gaat ergeren.
                Dan spreek ik uit eigen ervaring echter.

                #17742738
                TonSR
                  Lid sinds:
                  29 October 2007

                  hulp zat aangeboden,bangk probleem is opgelost,sluiting die
                  erin zit opgelost met nood oplossing,,hoofdstroom schakelaar
                  geplaatst,aflopende band als hij stil staat anderhalve week is ook niet het probleem,maar alles bij elkaarwordt je het wel zat,verkopen
                  is geen oplossing,kan ik niet maken,der zijn dus wel oplossingen
                  maar het neemt de probleempjes niet weg zoals de sluiting die er in zit
                  en dan woordt alles bij elkaar gewoon teveel.en ja het
                  blijft een gebruikte auto.vgr tonsr.

                  #17742739
                  wim-v6
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    12 August 2005

                    opsporen lekstroom:

                    ampere meter tussen de accu en de accuklem zetten.

                    Zekering voor zekering eruit trekken.

                    totdat de lekspanning weg is, dan weet je waar je moet gaan zoeken.

                    Willem

                    #17742740
                    TonSR
                      Lid sinds:
                      29 October 2007

                      willem das een goed idee had ik zelf nog niet bedacht
                      moet ik is ff zoeken waar die dingen overal zitten,is mijn
                      eerste astra dus van daar,en ze verstoppen ze overal.
                      vgr tonsr.

                      #17742741
                      wim-v6
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        12 August 2005

                        voornamelijk in de auto zelf, en in de motorruimte een zitten er een paar voor de motorkoeling

                        Willem

                        #17742742
                        jan0405
                          Lid sinds:
                          15 December 2009

                          origineel gepost door TonSR
                          wat een auto zeg die astra,naa problemen met de
                          gordel van de achterbank,die geblokkeerd was
                          waardoor de leuning niet omhoog ging,nu weer het volgende
                          hij ontlaat mijn accu bij stilstand dus zit er ergens
                          een opvreetertje na 2 dagen echt leeg en de accu is nieuw
                          als ik het allarm er op zet wat gebeurd bij afsluiten
                          wil het linker knipperlicht wel eens blijven branden ik
                          let daar nu speciaal op ,ook gebeurt het soms dat
                          ik op het dashboord mijn 2 signaal lampjes van
                          mijn knippers zie branden terwijl deze niet aan staan
                          na wat rotzooien aan de knipper hendel gaat het wel
                          weer uit.waar moet ik nu de sluiting zoeken.
                          heb deze astra pas ,gekregen van mijn kids maar
                          tot nu toe alleen maar problemen,met al mijn andere
                          opels nooit ellende gehad maar deze pffffffffffff
                          :P:P:P:P:P:P
                          vgr tonsr.

                          He tonSR kijk je uit voor je hart? hahaha adem halen ;)

                          #17742743
                          Famempeters
                            Lid sinds:
                            8 March 2008

                            Wat Wim aan geeft ampere meter of een lampje tussen de min van de accu en de kabel en dan stuk voor stuk de zekeringen trekken zitten links onder daschbord waar je knie links zit .

                            dan heb je de goep die muit wel te pakken en dan daar in verder zoeken ,maar als ik het zo lees als je aan de stuurschakelaar rommeld (gebeuren er dingen die niet mogen) denk ik toch vervang deze maar en is het probleem mogelijk weg.

                            het is denk ik ook zo in eens gekomen dus is het een kapot (klevend)relais of de stuur schakelaar

                            en verder denk om je zelf ook al heb je een wat vervelende tijd enn ik spreek uit ervaring ook ik moet met me 61 jaar dingen van me af zetten en leren om te gaan met zo als het nu op dit moment is ennn geloof me het is moeilijk .
                            Bert

                          12 berichten aan het bekijken - 26 tot 37 (van in totaal 37)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.