NoFear1696 stelt zich voor

Forumindex Forums Overige Even voorstellen dit ben ik NoFear1696 stelt zich voor

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17248898
    NoFear1696
    Deelnemer
      Lid sinds:
      23 May 2012

      ook maar even voorstellen mijn naam is Ayhan, ben 44 jaar oud en getrouwd en heb een zoon&dochter.
      ik ben Opel Van in hart en nieren. mijn eerste Opel was een witte Kadett GSI van 1987 zonder cat.
      Ik heb hem 10 jaar gehad en had behalve de orginele inlaatspruitstuk alles getuned.(Sebring vanaf de motor incl “spagetti spruitstuk. snelle nokas,verstelbare nokkenas tandwiel,injectiedruk regelaar en wat kleine dingen. resultaat was 158pk op de krukas. ik heb hem uiteindelijk verkocht omdat ik klaar was met het roest probleeem. hij rijdt nu nog steeds rond in wormer (gemeente zaanstad). 2 jaar nadat ik de kadett had vekocht en wat geld bijelkaar had gespaard heb ik mijn zinnen gezet op De astra G opc 1 2.0xer. die kosten toen (2002) nog steeds rond de 20 duizen euries :swear
      Ik heb er toen 1 uit duitsland geimporteerd en dat scheelde heel veel :thumb ik rijdt nu nog steeds in de OPC maar sinds 3jaar met een z20LEH er in :wors die heb ik natuurlijk niet standaard kunnen houden (240pk).
      Als je op de volgende link klikt. http://www.youtube.com/watch?v=DWXeQ2y-nyE” onclick=”window.open(this.href);return false; en daarna op NoFear kom je op mijn youtube kanaal en kun je kijken wat hij op de testbank doet en op de Dragstrip in Assen (a.s maandag 28mei weer in assen op de Duitse merkendag)
      ik hoop dat de link werkt. enjoy!

      #18029317
      astraTD
        Lid sinds:
        9 March 2009

        Welkom hier :thumbup

        #18029318
        iquick
        Deelnemer
          Lid sinds:
          21 July 2011

          Welkom hier en veel plezier :thumbup

          #18029319
          StinG
            Lid sinds:
            27 May 2011

            welkom :thumb

            #18029320
            Kermitkiller
              Lid sinds:
              26 March 2005

              ook welkom hier :thumb

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.