Nieuwe Vectra c 2003 250000km 3.2 liter v6 kopen

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Nieuwe Vectra c 2003 250000km 3.2 liter v6 kopen

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #18409998
    dextrodude2001
    Deelnemer
      Lid sinds:
      20 February 2021

      <p style=”text-align: center;”>Hallo iedereen,</p>
       

      Ik ben sinds vandaag nieuw op dit forum en ik ga een Opel Vectra c bekijken met een dikke V6 erin (3.2 z32se)

      De auto heeft 253 duizend gelopen en heeft pas nieuwe apk erop (december) en heeft de afgelopen tijd alleen maar dingentjes op lekkage van olie gehad. Daar schrik ik niet zo van bij die kmstand maar ik vroeg me af of er dingentjes zijn bij die wagens wat toch wel puntjes van aandacht betreffen.

      Hij staat er voor 1250 euro op dus echt een koopje, maar ik denk toch dat er een addertje onder het gras zit.

       

      Groetjes

      #18410110
      Haasje17
      Moderator
        Lid sinds:
        8 September 2009

        Als de richtingaanwijzer en cruisecontrol slecht werkt is vaak de cim module defect.

        Achterasrubbers zijn vaak verseleten en aan vervanging toe.

        Distributieriem van de V6 is voor veel garages een duur klusje wat ze niet graag doen. Zijn er ook veel die hem niet goed optijd zetten.

        #18410227
        Huiting88
        Deelnemer
          Lid sinds:
          10 March 2015

          Ik heb m zien staan op marktplaats.. naar mijn mening zou ik zeggen
          Ga eens testrijden , maar zelfs voor deze km stand is 1250 nog vrij weinig voor een auto als deze in goede staat

          Deze ziet er dan ook niet erg netjes uit , ik zou hem persoonlijk niet eens willen

          Maar een proefrit kan je overtuigen

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.