Nieuwe sleutel Astra G

Forumindex Forums Modellen Astra Nieuwe sleutel Astra G

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 26 tot 31 (van in totaal 31)
  • Auteur
    Berichten
  • #17911065
    Driekus
    Deelnemer
      Lid sinds:
      10 October 2010

      Wij hebben bij enkele Vectra C’s klapsleutels ingeprogrammeerd (van voor de facelift), aangezien er voor de Vectra C origneel bijna geen 3 knops afstandsbedieningen te krijgen zijn. Wij bestellen deze bij een speciaal bedrijf. Deze worden kant en klaar geleverd met chip en sleutel, moet alleen nog wel ingeprogrammeerd worden.

      #17911066
      Astra_DLS
      Deelnemer
        Lid sinds:
        6 March 2008

        @Niels0478 wrote:

        Toevallig net ook een nieuwe klapsleutel binnegekregen(astra g uit 2000), ook besteld op marktplaat, ik was bezig met de printplaat overzetten ging allemaal goed, todat ik naar de sleutelbaard keek, die klopte dus van geen kanten, heb net een email gestuurd met een foto van beide sleutels, hoop dat ze nog want kunne regelen.

        Hier precies hetzelfde! Heb de printplaat etc overgezet en dat werkt ook! alleen de sleutelbaard heeft de sleuven aan precies de verkeerde kant dan van mijn eigen sleutel. Heb met die jongen nu besproken dat hij de goede baard naar mij op gaat sturen. Ik kwam er btw pas achter toen ik vandaag bij de sleutelmaker stond. Hoop het dit weekend op orde te hebben.

        Sleutel zelf ziet er trouwens wel heel goed uit!

        #17911067
        Niels0478
          Lid sinds:
          14 July 2010

          @Astra_DLS wrote:

          @Niels0478 wrote:

          Toevallig net ook een nieuwe klapsleutel binnegekregen(astra g uit 2000), ook besteld op marktplaat, ik was bezig met de printplaat overzetten ging allemaal goed, todat ik naar de sleutelbaard keek, die klopte dus van geen kanten, heb net een email gestuurd met een foto van beide sleutels, hoop dat ze nog want kunne regelen.

          Hier precies hetzelfde! Heb de printplaat etc overgezet en dat werkt ook! alleen de sleutelbaard heeft de sleuven aan precies de verkeerde kant dan van mijn eigen sleutel. Heb met die jongen nu besproken dat hij de goede baard naar mij op gaat sturen. Ik kwam er btw pas achter toen ik vandaag bij de sleutelmaker stond. Hoop het dit weekend op orde te hebben.

          Sleutel zelf ziet er trouwens wel heel goed uit!

          Hier ook weer hetzelfde, hoop hem ook snel te hebben

          #17911068
          Astra_DLS
          Deelnemer
            Lid sinds:
            6 March 2008

            De goede is gister opgestuurd en verwacht ik straks met de post te ontvangen.. Nog even wachten dus.

            #17911069
            quatsch
              Lid sinds:
              7 January 2006

              heb je de nieuwe baard ontvangen?

              #17911070
              Astra_DLS
              Deelnemer
                Lid sinds:
                6 March 2008

                Ja zeker, heb em ontvangen en lijkt goed te zijn. Moet alleen nog steeds naar de sleutelmaker om te laten slijpen. Die gaan alleen dan weer om 18 uur dicht :p

              6 berichten aan het bekijken - 26 tot 31 (van in totaal 31)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.