Nieuwe Opel GT

Forumindex Forums Modellen Speedster, GT Nieuwe Opel GT

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17216525
    mevrouwx
      Lid sinds:
      21 January 2010

      Graag bij modellen een nieuw topic; Nieuwe Opel GT.

      OMdat er zo weinig van zijn verkocht is info karig.
      Ik verwacht op deze site toch wat info te kunnen tegenkomen en dat kan maar op 1 manier.
      Een topic speciaal voor de nieuwe opel gt.
      Ook al wordt ie niet meer gemaakt, wij hongeren naar info en ervaringen uitwisselen.
      Als deze site het al niet heeft, waar moet ik het dan nog zoeken.
      NOODKREET!
      Ik wil graag proberen een soort club op te richten, maar ik vind geen gebruikers nieuwe Opel GT. Laat je horen als je interesse hebt.
      Met 128 verkochte auto’s in Nederland, en het zullen er niet meer worden, hebben we elkaar nodig.:D

      #17598014
      johani500driver
      Deelnemer
        Lid sinds:
        2 November 2007

        Er zitten er toch hier op het forum met een nieuwe gt hoor.
        Staan waarschijnlijk onder:overige modellen.
        Dus als je een vraag of zoiets hebt kun je hem het beste daar stellen.
        Er zit hier genoeg kennis op het forum dus mocht je een vraag hebben wordt die al gauw beantwoord

        #17598015
        Fearless
        Deelnemer
          Lid sinds:
          9 January 2005

          Bij mij op t werk staat r 1 te koop. Rijd toch wel erg leuk!:D

          #17598016
          mevrouwx
            Lid sinds:
            21 January 2010

            Dank voor jullie antwoorden. Ik heb echter niet veel bezitters van GT’s gezien hier.
            Alleen die ene, die hem meteen verkocht heeft. Weet niet waarom?
            Ik vind die auto helemaal kicken en ben er erg blij mee.
            Het is wel elke dag een bijzondere rijervaring. Je moet er mee leren rijden vind ik.

            Voor degenen die er 1 hebben en er mee willen showen; op deze site http://www.barchetta.nl staat een uitnodiging voor alle tweezitters/cabrio voor het openen van het cabrioseizoen. Daar zij nog meer leuke andere tweezitters te bewonderen. Het gebeurt allemaal in Lelystad op 21 maart. Een mooie rit wordt er gemaakt. Ook voor de OPEL Speedster.
            Weet 1 van jullie lezers of er een club/groep is voor deze nieuwe GT? Ik voel me erg alleen….:o
            Ik heb wel de gewone Opel GT club gevonden, maar daar zijn vrijwel geen nieuwe GT’s lid van.
            Heeft iemand zin om een clubbie te vormen? In ieder geval is de meeting in Lelystad misschien een optie, er staan er al 2 op de lijst van deelnemers.

            #17598017
            mayhem
              Lid sinds:
              13 June 2006

              origineel gepost door mevrouwx

              Met 128 verkochte auto’s in Nederland, en het zullen er niet meer worden, hebben we elkaar nodig.:D

              zowiezo worden het er 129:P staat hier bij de dealer nog een nieuwe in de showroom

              #17598018
              mevrouwx
                Lid sinds:
                21 January 2010

                Nee, sorry, het worden er geen 129. Ik heb contact gehad met Opel en die 128 zijn inclusief degene die nog bij dealers staan.
                Niet veel dus.

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.