Nieuwe Mokka niet geleverd volgens order, wat nu?

Forumindex Forums Modellen Mokka Nieuwe Mokka niet geleverd volgens order, wat nu?

  • Dit onderwerp is leeg.
12 berichten aan het bekijken - 26 tot 37 (van in totaal 37)
  • Auteur
    Berichten
  • #18285803
    pascal1109
    Deelnemer
      Lid sinds:
      29 November 2007

      De kleuren van de foto’s zijn gewoon hetzelfde.
      Dit is typisch zo’n gevalletje van “Welke kleur is de jurk” (voor degene die dat meegekregen heeft ;) )

      Ik denk ook dat je op dit punt weinig meer kan doen. Je kan eens bellen met het juridisch loket. Kost je niks en die mensen weten ook echt wel wat je wel en niet kan. Op basis van hun advies kan je dan besluiten om verdere stappen te ondernemen. Of niet, als dat toch nutteloos blijkt. In dat geval: trek er een wijze les uit!

      #18285804
      harms
        Lid sinds:
        11 June 2011

        wederom zeer goede reclame m.b.t de klantvriendelijkheid van de opel dealers………………………………………

        #18285805
        RISL
        Moderator
          Lid sinds:
          24 January 2011

          @harms wrote:

          wederom zeer goede reclame m.b.t de klantvriendelijkheid van de opel dealers………………………………………

          Je hoort maar een kant van het verhaal hè, vind het nogal een conclusie die je hieruit trekt.

          #18285806
          roger rabbit
            Lid sinds:
            10 December 2009

            Eens rustig in EPC gekeken en het verschil is dat de 1e foto een cashmere interieur heeft en de 2e een bruin, dus wel degelijk anders.

            #18285807
            warhamstr
            Deelnemer
              Lid sinds:
              20 August 2009

              @harms wrote:

              wederom zeer goede reclame m.b.t de klantvriendelijkheid van de opel dealers………………………………………

              Komop, ts is een mafklapper. Heeft geen geld, koopt tussen neus en lippen door een auto, gaat met vage voorwaarden akkoord en gaat achteraf klagen…

              #18285808
              Saaiberke
                Lid sinds:
                23 May 2015

                @warhamstr wrote:

                Auto pas kopen als je het geld er voor hebt.

                Wat voor een reactie is dit nu? Een financiering voor een wagen is toch normaal?

                Nic

                #18285809
                dennisnmgn88
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  23 February 2012

                  @warhamstr wrote:

                  @harms wrote:

                  wederom zeer goede reclame m.b.t de klantvriendelijkheid van de opel dealers………………………………………

                  Komop, ts is een mafklapper. Heeft geen geld, koopt tussen neus en lippen door een auto, gaat met vage voorwaarden akkoord en gaat achteraf klagen…

                  Zegt iemand met het onderschrift “liever rood staan als krap zitten”……

                  Je kunt de ts van alles verwijten, hij blijft nog steeds rechten hebben.
                  Ik durf me handen er voor in het vuur te steken dat 99% van de mensen hier dezelfde fout hadden gemaakt. Van vage voorwaarde was geen sprake als de dealer zich aan de eerste levertijd had gehouden waarschijnlijk. Banken/Leningen kosten nou eenmaal geld, en wie ben jij om te bepalen hoe iemand z’n auto (af)betaald?

                  #18285810
                  ronaldoo
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    27 May 2015

                    @ warhamstr lol dat mag je zeggen dat ik geen geld heb belasting technisch gezien voor mij veel voordeliger om een wagen te financieren bij de bank. anders betaal ik het verschil aan de belasting en ik heb een goede boekhouder die zegt kosten maken dus doen we dat .
                    ten tweede ik hoef niet krap te zitten en hellemaal niet op rood
                    ten derde ben ik geen dief van me eigen portemonnee dus alles wat erin kan blijven zitten blijft erin maar wat weet ik nu van auto,s ieder zijn vak
                    ik kan enkel maar zeggen als ik mijn klanten zo bedonder dat ik rap over de kop zal gaan en me huis kan verkopen
                    Toen we de wagen besteld hadden zou de levering op 30 mei plaats vinden dit stond toch op de verkoop bon 30 mei oke dit was oke voor de lening aan autosalon condities .Toen kregen we te horen dat de wagen pas tegen 20 juni zou worden geleverd dat er vertraging was . Resultaat condities lening verlopen nieuwe lening zou ons ruim 1600 euro meer gaan kosten hoger rente tarief. 1600 euro vind ik veel geld voor identiek dezelfde lening.
                    Antwoord van de verkoper tja daar kunnen wij niks aan doen dat die levering later plaats gaat vinden.
                    dus 2 andere opties gehad 2 dezelfde wagens enkel met camera eentje met 17 inch velgen en eentje met 18 inch velgen maar beide 400 euro duurder 400 euro klinkt mij toch beter dan 1600 euro
                    Dus zij wouden niet tussen komen op het verschil met die camera mits zij het transport moesten betalen van de vrachtwagen oke daar kan ik nog mee leven
                    en ik heb dit zwart op wit dat de verkoper dit bevestigd dat zij hem moeten gaan halen met de vrachtwagen
                    op het moment dat ik zo een auto verkoper hoor en spreek moet ik zo een man toch kunnen vertrouwen.

                    De verkoper tja zijn antwoord was dinsdag ik lig er niet van wakker vanaf volgende week maandag ben ik 3 weken in verlof

                    en het interieur was beige

                    bij deze foto is het duidelijk zichtbaar dat het dashboard beige is en niet donkerbruin heb de foto wel wat kleiner gemaakt omdat mijn vrouw niet als model hoeft te dienen

                    daarmee dat we tot de koop over zijn gegaan (@warhamstr dat kun je namelijk doen als je niet in het rood staat )
                    Normaal gezien zou de wagen vandaag gemaakt zijn spijtig genoeg waren de stukken niet binnen gekomen en zal ik tot maandag moeten wachten maar ondertussen wel een mokka als vervangwagen gekregen Met de mokka die ik gekocht heb zal ik maar 50000 km moeten doen de bruine kleur zal wel wennen
                    onze meriva was van september 2013 48000 km 1,8 jaar oud en nu vervangen door de mokka

                    ik heb mijn les geleerd bij deze verkoper ik heb hem op verschillende leugens betrapt maar deze gast zal aan mij geen wagen meer verkopen

                    #18285811
                    81supporter
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      19 November 2011

                      mokka….alleen de naam doet me al weglopen….

                      #18285812
                      81supporter
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        19 November 2011

                        De verkoper tja zijn antwoord was dinsdag ik lig er niet van wakker vanaf volgende week maandag ben ik 3 weken in verlof

                        ik had m na zn werk ff opgewacht,,lig ik niet wakker van… :swear

                        #18285813
                        harms
                          Lid sinds:
                          11 June 2011

                          @RISL wrote:

                          @harms wrote:

                          wederom zeer goede reclame m.b.t de klantvriendelijkheid van de opel dealers………………………………………

                          Je hoort maar een kant van het verhaal hè, vind het nogal een conclusie die je hieruit trekt.

                          heb je gelijk in maar geef toe, er zijn naar mijn mening iets te veel van dit soort verhalen over verkopers die beloftes maken en niet nakomen en leugens vertellen. enne tis geen pakje boter die je koopt, we moeten er allemaal hard voor werken dus dan verwacht je ook wel eerlijkheid en vertrouwen zeker als je er niet zoveel verstand van hebt.

                          #18285814
                          81supporter
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            19 November 2011

                            Ik heb ooit es een gloednieuwe Vito gekocht in 2000. Direct strakke afspraken gemaakt over alles. Ook over de levertijd.
                            Dit heeft me alleen al 2500 Eu opgeleverd aan extra’s omdat de Vito te laat was.
                            Vervolgens vielen de deuren er na 5 jaar bijna uit door roest en slecht spuitwerk.
                            Helaas had ik geen goede rechtsbijstand anders had ik dit 100% procent vergoed gekregen.
                            Nieuwe auto….veel ellende nooit meer Mercedes !

                            Nu een Opel Calibra uit 93…geen grote problemen ..veel lol.

                            Als iemand me zo zou belazeren zoals in het verhaal hierboven dan wren de rapen echt gaar !

                            Vanwege de roest op de Vito boden ze een coulance regeling aan die mij 4000 eu zou kosten.
                            Sigaar uit eigen doos dus !
                            Hoop stennis getrapt in de showroom met flink veel klanten erbij…kan t ineens voor 2000 Eu.
                            Stom dat ik t gedaan heb,,,,maar een 5 jaar oude auto vol roest verkoop je nooit !

                          12 berichten aan het bekijken - 26 tot 37 (van in totaal 37)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.