Forumindex › Forums › Overige › Miniaturen en schaal modellen › Nieuwe manier van bevestigen ?
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
26 december 2007 om 22:00 #17206419
Heb ik vandaag weer een mooi pronkstukkie voor mijn verzameling gekregen…..Maar nu stuit ik op een raar soort blokje, waardoor de schroeven heen zaten waarmee het model aan de verpakking vast zat….
En loskrijgen ho maar….
Heeft iemand er ervaring mee, of is het hier gewoon een kwestie van grof geweld ?26 december 2007 om 22:45 #17379595Welk model is dit? Vectra OPC ? Denk dat je het met een beetje wrikken wel zo los hebt…
Ik denk ik bedoelt dat de velgen/assen niet krom gaan met het op het onderplaatje schroeven.. :hmmz
27 december 2007 om 17:20 #17379596origineel gepost door Rob-Epe
Welk model is dit? Vectra OPC ? Denk dat je het met een beetje wrikken wel zo los hebt…Ik denk ik bedoelt dat de velgen/assen niet krom gaan met het op het onderplaatje schroeven.. :hmmz
Dat denk ik ook ja dat het daarom bedoelt is…
Maar toen ik heb eraf probeerde te frotten, brak me er al een klein strukje van dat blokje af…..
En het inderdaad de nieuwe Vectra OPC ja :vertag:wors
Zal dadelijk nog wel ff plaatje posten27 december 2007 om 18:13 #17379597origineel gepost door PAASHAAS
Maar toen ik heb eraf probeerde te frotten, brak me er al een klein strukje van dat blokje af…..Liever dat dan van het model :angel
29 december 2007 om 12:05 #17379598Nou er zat dus nog een drup lijm tussen….
Ik ben er even mee naar de winkel geweest hier in ons “dorp”, en onder mijn toeziend oog heeft de verkoper hem losgehaald (mocht ie kapot gaan kreeg ik van hem een nieuwe) :D29 december 2007 om 18:34 #17379599Vreemd dat er lijm tussen zat :hmmz
29 december 2007 om 20:20 #17379600Lijm, ik zei nog zo dat ze daar in China geen lijm aan die lui moesten geven hahaha -offtopic
Nog nooit meegemaakt zeg, wel dat de onderplaat en de body gelijmd zaten maar dit nee nog nooit gezien
29 december 2007 om 22:30 #17379601origineel gepost door Rob-Epe
Vreemd dat er lijm tussen zat :hmmzDat zeiden de verkoper en ik ook al tegen elkaar :P
29 december 2007 om 23:20 #17379602mijn vectra opc heeft ook zoiets eronder
30 december 2007 om 10:48 #17379603dan zal dat bij me mijne ook wel der onder zitten haha laat ik mooi zitten zo
30 december 2007 om 14:29 #17379604origineel gepost door dark devil
dan zal dat bij me mijne ook wel der onder zitten haha laat ik mooi zitten zoDas ieder voor zich natuurlijk, ik vind het mooier staan zonder die zwarte bodemplaat van het doosje eronder….
30 december 2007 om 15:16 #17379605daar heb je ook wel gelijk in maar ik moet nog opzoek naar een mooie vitrine maar ik wil omdat ik geen ruimte op de grond heb een hangvitrine mar ja de meeste zijn te klein of heeel duur dus ja ik heb ondertussen al 27 modellen dus ja moet een behoorlijke vitrine zijn wa:cool:
2 januari 2008 om 17:24 #17379606ik heb nu een set gt’s, ook van schuco en ze hebben ook al deze bevestiging
2 januari 2008 om 22:15 #17379607waar kun je die opc modellen kopen of bestellen? en is hij er ok in het blauw?:wub:wub:wub:wub:wub:wub:wub:wub
3 januari 2008 om 15:51 #17379608Hoi,
je kunt ze gewoon bestellen bij de Opel shop, op http://www.opel.nl
ALLE Opel OPC modellen zijn beschikbaar in het Arden Blauw en in het Zwart.
Waarbij het blauwe model altijd de Opel promo is en de zwarte de Opel dealer versie, die je dus gewoon bij je dealer kunt kopen.
De zwarte zijn niet te koop in de Opel Shop, de Corsa D OPC in het zwarte is nog niet verschenen.En als je dealer zegt ik weet niks kan is niet bestellen, stop je deze nummers even onder zijn neusje:
17 99 622 Opel Zafira B OPC Saphir zwart
17 99 623 Opel Astra H OPC Saphir zwart
17 99 624 Opel Meriva A OPC Saphir zwart
17 99 625 Opel Vectra C OPC Saphir zwart
17 99 626 Opel Vectra C Caravan OPC Saphir zwart
17 99 628 Opel Corsa D OPC saphirzwart Nog niet verschenenDe blauwe versie’s hebben geen nummer !!
Gr Andre
5 januari 2008 om 00:01 #17379609origineel gepost door dark devil
daar heb je ook wel gelijk in maar ik moet nog opzoek naar een mooie vitrine maar ik wil omdat ik geen ruimte op de grond heb een hangvitrine mar ja de meeste zijn te klein of heeel duur dus ja ik heb ondertussen al 27 modellen dus ja moet een behoorlijke vitrine zijn wa:cool:Ik heb voor ik de modellen in mijn grote vitrinekast zette, een soortement van cd opbergrek als vitrine kastje gebruikt….Het ding had gewoon glazen deurtjes, en het zga er best mooi uit…d’r kennen ook wel een stuk of 30 – 35 modellen instaan…..
Plaatjuh bij het praatje :
origineel gepost door Andre_Ede
Hoi,je kunt ze gewoon bestellen bij de Opel shop, op http://www.opel.nl
ALLE Opel OPC modellen zijn beschikbaar in het Arden Blauw en in het Zwart.
Waarbij het blauwe model altijd de Opel promo is en de zwarte de Opel dealer versie, die je dus gewoon bij je dealer kunt kopen.
De zwarte zijn niet te koop in de Opel Shop, de Corsa D OPC in het zwarte is nog niet verschenen.En als je dealer zegt ik weet niks kan is niet bestellen, stop je deze nummers even onder zijn neusje:
17 99 622 Opel Zafira B OPC Saphir zwart
17 99 623 Opel Astra H OPC Saphir zwart
17 99 624 Opel Meriva A OPC Saphir zwart
17 99 625 Opel Vectra C OPC Saphir zwart
17 99 626 Opel Vectra C Caravan OPC Saphir zwart
17 99 628 Opel Corsa D OPC saphirzwart Nog niet verschenenDe blauwe versie’s hebben geen nummer !!
Gr Andre
Tot voor kort kon je nog geen Vectra OPC’s krijgen via opel nederland….Nu wel zie ik net ja…
Hier de directe link naar de shop met opel goodies :
http://www.opel-collection.com/login.act?language=nl&lnbcode=opelcollection
5 januari 2008 om 23:26 #17379610Je kunt ze alleen kopen als je in het bezit bent van een creditkaart :thumbdown
Ze worden dan ook niet gratis verzonden naar een dealer naar keuze maar naar je huisadres… verzendkosten vanuit Duitsland: 8,90 komen voor eigen rekening :(
Maar goed zonder creditkaart kun je ze niet kopen… mailen naar Support werkt niet… in ieder geval niet met een Hotmail-adres :mad:
Daneco mailen werkt ook niet, die houden voet bij stuk dat je alleen daar kunt kopen :argue
Leuk dat je dan wel een link in het NL naar die shop maakt :sleeping
6 januari 2008 om 14:46 #17379611@paashaas ik heb ondertussen oook een vitrine weten te vinden moet alleen nog wat schapjes bij laten maken omdat het anders niet gaat passen haha maar ja de glasboer is hier nog dicht volgende week eens gaan proberen king:
7 januari 2008 om 19:52 #17379612origineel gepost door dark devil
@paashaas ik heb ondertussen oook een vitrine weten te vinden moet alleen nog wat schapjes bij laten maken omdat het anders niet gaat passen haha maar ja de glasboer is hier nog dicht volgende week eens gaan proberen king:Post maar een foto als je me ingericht hebt, altijd leuk :thumbup
@Rob-epe : Ik heb er in het verleden een keer een paar dingen besteld, en die werden toen gewoon bij de dichtsbijzijnde dealer afgelevert (zonder extra kosten)….
Bestellingen vanuit Duitsland, daar betaal je wel extra voor ja….
Best jammer eigenlijk want die hebben een ander assortiment dan hier in de nl….Voor de liefhebbers, de link naar de duitse hebbedingetjes website : http://www.opel.de/eshop.act
7 januari 2008 om 21:53 #17379613@ Paashaas: Klopt inderdaad, mijn laatste aankoop daar, Corsa D OPC 1:43, dateerd van oktober vorig jaar.
Maar nu iets kopen kan dus niet :cry8 januari 2008 om 16:06 #17379614Hoi,
na mijn weten zijn de shops nu geheel gelijk, alleen de taal is anders
De url is wel anders maar als je goed kijkt zie je dat alles naar dezelfde pagina
verwijst op http://www.opel-collection.comOok in NL kun je nu gewoon bekers, stickers, spelletjes, jassen, boeken, sokken, asbakken e.d. kopen
De oude Nederlandse Daneco shop, is niet meer via de Opel site te raadplegen, al schijnt deze oude shop nog wel rond te hangen ergens.
8 januari 2008 om 16:31 #17379615@paashaas ik krijg als het goed is morgenavond de glasplaatjes dan ff inrichten haha mar dannog maar eens ff uitvogelen hoe het werkt met fotos nog nooit een foto erop gezet maar ja der is altijdwel hulp in de buurt dnek ik king:
8 januari 2008 om 19:21 #17379616@Rob-epe : Da’s dan mooi k*t…
@Andre_ede : nog geen maand geleden stond er namelijk wel een Vectra OPC op de duitse site, maar nog niet bij de nederlandse…maar misschien zijn de hollanders wel te lui om hun site goed bij te houwe :angel:D@ dark devil : gebruik http://www.imagshack.us, en anders mail je ze maar ff dan plaats ik ze wel voor je :thumbup
8 januari 2008 om 19:53 #17379617origineel gepost door PAASHAAS
@Andre_ede : nog geen maand geleden stond er namelijk wel een Vectra OPC op de duitse site, maar nog niet bij de nederlandse…maar misschien zijn de hollanders wel te lui om hun site goed bij te houwe :angel:DKlopt maar nu zijn de shop gelijk, OPEL Nederland doet er niks meer aan,alles gaat via OPEL Duitsland.
9 januari 2008 om 18:39 #17379618origineel gepost door Andre_Ede
Hoi,na mijn weten zijn de shops nu geheel gelijk, alleen de taal is anders
De url is wel anders maar als je goed kijkt zie je dat alles naar dezelfde pagina
verwijst op http://www.opel-collection.comOok in NL kun je nu gewoon bekers, stickers, spelletjes, jassen, boeken, sokken, asbakken e.d. kopen
De oude Nederlandse Daneco shop, is niet meer via de Opel site te raadplegen, al schijnt deze oude shop nog wel rond te hangen ergens.
zonde dat dieshop weg is, gratis levering bij de dealer en goedkopere modellen. Gaat ook je contact minder worden met de dealer. Trouwens, volgens mij werkt de boutique wel nog
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.