Nieuwe koplampen

Forumindex Forums Modellen Astra Nieuwe koplampen

  • Dit onderwerp is leeg.
11 berichten aan het bekijken - 26 tot 36 (van in totaal 36)
  • Auteur
    Berichten
  • #17488666
    wim-v6
    Deelnemer
      Lid sinds:
      12 August 2005

      H7 is voor dimlicht.

      HB3 voor grootlicht.

      HB3 deze zitten in je originele lampen als grootlicht

      Willem

      #17488667
      Baas J.
      Deelnemer
        Lid sinds:
        19 May 2008

        Ja elektronische hoogteverstelling is over te nemen. Je Xenon is H7 en past zo in de fitting zonder aanpassen. Mits je DEPO hebt.

        #17488668
        Klanderman
          Lid sinds:
          29 March 2009

          Oke, dan weet ik genoeg. Het zijn de Depo’s dus dat komt goed. Ik ga ze van de week even halen. Ik woon maar 10 kilometer van Lichtenvoorde dus dat scheelt al weer verzendkosten:)
          Ik zal eventjes foto’s posten als ik ze erin heb zitten.
          Bedankt allemaal voor de info:wors

          Chiel

          #17488669
          Dolby
          Deelnemer
            Lid sinds:
            1 May 2008

            @Klanderman je kunt gewoon alles netje overzetten. De stelmotors is ook vrij makkelijk om overtezetten.

            Als ik je een tip mag geven.

            1. De stelmotor is gewoon voorzichtig kwartslag draaien op ze uit de orginel unit te halen.
            2. Bij de Depo de stelmotor monteren is even iets anders. (tenminste bij mij namelijk). Haal de rubberen dop van je H7 lamp eraf. Nu kun je goed zien of je het bolletje van je stelmotor goed in het stangetje zit van de Depo hoogteregeling. Ik heb zelf een beetje geholpen om de H7 fitting een beetje bij te sturen. Ging geweldig. Want met de eerste lamp hebben we moeten klooien om het goed te krijgen. We kwamen erachter namelijk dat de stelmotor van de orginele lamp minder diep in de lamp weggewerkt is dan de Depo lampen. hebben we namelijk opgemeten scheelt iets van +/- 1 CM. Maar als je het zo doet heb je het binnen 1 minuut overgezet. Trouwens de stelmotor inklikken en naar de binnenkant draaien. (dus naar de binnenkant van de auto).
            3. Daarna zou ik eerst even alles testen voordat je alles weer inbouwt. Het is namelijk even uitzoeken hoe alle stekker erop horen.
            Als ik me niet vergis was het.

            Stekker Wit/zwart = H7 Groot licht
            bruin/zwart = Knipperlicht
            Geel/zwart = Dimlicht
            bruin/zwart met klein stekkertje = stelmotor
            Geel/zwart met klein stekkertje = stadslicht.

            Succes ermee als je iets niet zou lukken laat het even weten.

            #17488670
            Baas J.
            Deelnemer
              Lid sinds:
              19 May 2008

              Klopt, stelmotor laat zich lastiger plaatsen.

              #17488671
              cyberbot
                Lid sinds:
                18 June 2009

                is er iets voor AStra H Fitting H7 ?
                voor een redelijk prijs

                #17488672
                Klanderman
                  Lid sinds:
                  29 March 2009

                  Oke, bedankt Dolby voor je uitleg:thumbup. Als ik er met het inbouwen niet uit kom dan zal ik me wel even melden. Ik heb ze gisteren besteld alleen kreeg ik vandaag te horen dat ze in backorder staan en ik ze pas halverwege juli zal krijgen. Dat is wel balen maar het is niet anders…

                  #17488673
                  Klanderman
                    Lid sinds:
                    29 March 2009

                    Het heeft even geduurt maar ik heb de koplampen binnen en heb ze er afgelopen donderdag ingezet. Ik vind ze erg mooi staan moet ik zeggen. Op de foto staan ze ook nog niet afgestelt maar dat is inmiddels wel gebeurt. Sorry voor de slechte foto’s maar heb ze savonds even na het inzetten met m’n tel gemaakt;)

                    Nogmaals bedankt voor alle info, dit maakt het inzetten een stuk gemakkelijker!!

                    #17488674
                    dimitri070
                      Lid sinds:
                      24 July 2009

                      erg mooi hoor:wors er rijd er bij mij 1 in de buurd ook met dit soort xenon koplampen erg mooi gezicht;)

                      #17488675
                      Baas J.
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        19 May 2008

                        Zet er es snel booskijkers op! ;)

                        #17488676
                        Klanderman
                          Lid sinds:
                          29 March 2009

                          @ Baas J

                          Ik ga voor de rest niets aan de auto veranderen, op andere velgen na. De bbs’jes worden minder en ik ga binnenkort nieuwe wielen aanschaffen. De bbs’jes worden dan de winter wieltjes. Hier zal vast nog wel eens een topic over verschijnen;)

                        11 berichten aan het bekijken - 26 tot 36 (van in totaal 36)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.