nieuwe corsa

Forumindex Forums Modellen Corsa nieuwe corsa

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17211751
    pollydor
      Lid sinds:
      29 February 2008

      mijn zoon rijd met een nieuwe corsa 1.3 Cdti zijn vraag aan mij was welke max. velg kan ik daar onder plaatsen en hoeveel kan ik verlagen, dus als iemand hierbij kan helpen dan hoor ik het graag :P als iemand eventueel fotoos daarvan zou hebben met dergelijke aanpassing zou ik deze graag eens bekijken. alvast bedankt

      #17517100
      suqra
        Lid sinds:
        25 September 2007

        nieuw. nieuw van de dealer dus een D corsa?

        veel mensen noemen een 5 jaar oude auto ook nog een nieuwe omdat ze hem net gekocht hebben.

        verder geen probleem alleen ff voor de duidelijkheid.

        het is vaak niet het mooiste om het grootste erop te gooien. beetje passen en meten krijg je ook 18 inch onder een B corsa wat ik er persoonlijk niet uit vind zien.

        het is maar net wat je zelf wil en mooi vind.

        #17517101
        wagnas
        Deelnemer
          Lid sinds:
          10 May 2007

          Persoonlijk vind ik 7.5Jx16 en 9Jx16 mooi staan op een Corsa C. Verlagen voor 60, achter 40mm.

          #17517102
          pollydor
            Lid sinds:
            29 February 2008

            had ergens in gedachten dat het een corsa D zou zijn Suqra:D maar wist dit niet zeker als je hier ziet dat men vaak over Corsa A en B’s praat. En inderdaad van de dealer dus, is reeds de 2e vorige net geen jaar oud en total loss gereden :(gelukkig geen gewonden enkel de wagen. En deze zou hij nu wat willen aanpassen bedankt voor de reacties zal even moeten gaan passen bij de velgendealer:D is idd een kwestie van smaak dan

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.