Nieuwe auto’s, wel of niet aan beginnen?

Forumindex Forums Overige Slap Geouwehoer Nieuwe auto’s, wel of niet aan beginnen?

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 151 tot 154 (van in totaal 154)
  • Auteur
    Berichten
  • #17931159
    bart-gsi
    Deelnemer
      Lid sinds:
      7 July 2012

      Of autos met de zelfde techniek…. Ik denk namelijk niet dat veel mensen een kadett kunnen rijden als de bijvoorbeeld kids hebben..

      #17931160
      jethro
      Deelnemer
        Lid sinds:
        3 February 2008

        @bart-gsi wrote:

        Of autos met de zelfde techniek…. Ik denk namelijk niet dat veel mensen een kadett kunnen rijden als de bijvoorbeeld kids hebben..

        Dus tijdens de periode dat Opel de Kadett verkocht zijn er minder kinderen geboren?
        Of zijn er meer kinderen geboren toen de Astra er kwam?
        Of mensen met kinderen kochten geen Opel Kadett?
        Tja, die tijd dat een bepaalt bevolkingsgroep een elftal kinderen kregen, liggen gelukkig al tientallen jaren achter ons.
        Ik weet het……………………ze zijn er nog wel. :wtf
        Maar er zijn vele vele familie`s met meer dan twee kinderen geweest, die wel een Opel Kadett reden.
        Wie heeft er niet in een Opel Kadett gezeten en of er zelf mee gereden cq gehad, of heeft de DETT nog steeds. :wors

        :jerry :jerry :jerry :thumb king:

        #17931161
        bart-gsi
        Deelnemer
          Lid sinds:
          7 July 2012

          Ik heb met 3 kadettjes gsi meegereden( tijd voor dat ik een rijbewijs had) en we zaten als lange tieners maar met zijn 2en achterin.. 3 ging wel maar niet als je langer bent als 1,75m maar op dat kinder verhaal toen boeide het niey zo hoe je achterin zat.. Het was luxe om gordels achterin te hebben want bij de oude kadettjes zitten alleen gordels voorin nu zitten autos vol geduwd met veiligheids snufjes enzo.. En mensen willen het beste van het beste voor hun kinderen ( uitzonderingen daar gelaten) dus die zullen niet zo snel meer een kadett of een astra F ofzo.. Dus op dat vlak zal het niet zo snel voorkomen..

          #17931162
          midnight black
          Deelnemer
            Lid sinds:
            14 December 2011

            Ik denk dat het onafgebroken aan de top staan van de verkoop lijsten zoals vroeger met de Kadettjes nooit meer gaat gebeuren met geen enkel merk! Waarom? Omdat de mensen vroeger een auto kochten bij een garage uit de buurt, ze waren veel vaker trouw aan een merk en aan een garage. Tegenwoordig telt voornamelijk hoeveel procent bijtelling er is en of het een nieuw model is, immers als je elke 4 jaar een nieuwe auto mag uitzoeken en je kiest altijd zilvergrijs dan is het wel fijn als je buurman in de gaten heeft dat je een nieuwe hebt!

          4 berichten aan het bekijken - 151 tot 154 (van in totaal 154)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.