Nieuwe aanwinst en vaarwel astra.

Forumindex Forums Overige Slap Geouwehoer Nieuwe aanwinst en vaarwel astra.

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 26 tot 31 (van in totaal 31)
  • Auteur
    Berichten
  • #18137636
    asconahobbyist
    Deelnemer
      Lid sinds:
      23 June 2008

      dus op naar t miljoen??
      Beter,denk dat je qua roest beter een Astra dan een Mercedes-Benz kan hebben.

      #18137637
      astraTD
        Lid sinds:
        9 March 2009

        1miljoen niet meer.. moet ik nog een 8 jaar door kunnen rijden zoals ik dan nu rij, echt geen zin in. :jerry

        Maare 6ton lijkt me wel mogelijk zal ik eind volgend zomer achter komen.

        Roest weet ik niet, Mercedes heeft alleen oppervlakkige roest en Opel door en door roest van binnenuit dus.
        Deze astra mag gezien geworden van onderen hoor, valt niks te vinden, alleen wielkasten wat de nek breekt zodra droog weer is,eens effen met de schuurmachine en plamuur aan de gang.

        Maar kwa rijden en comfort kan geen enkele Opel tippen aan Mercedes.

        #18137638
        asconahobbyist
        Deelnemer
          Lid sinds:
          23 June 2008

          ben ik wel met je eens,al valt een mercedes natuurlijk ook in een andere klasse.
          Maar een Omega deed echt niet veel onder voor een C of E,zeker niet in een dikke uitvoering.
          Maar dat mercedes alleen maar oppervlakkige roest heeft ben ik niet helemaal met je eens,vooral een een W202 en W210 kunnen behoorlijk krokant zijn,de W210 nog wel de ergste.Rijden doen ze beide meer dan prima.
          Ook echt heel veel betrouwbaarder zijn (met name de nieuwere modellen) ook niet.
          De terechte reputatie van de niet CDI diesels (zoals jouw 250) maken ze dan ook zeker niet waar helaas.
          Maar ik snap wat je bedoelt met een ster voorop,dat hééft iets.

          #18137639
          astraTD
            Lid sinds:
            9 March 2009

            De echte echte Mercedessen moet je toch denken aan de w124 modellen, helaas zijn die modellen ook net in het wegenbelastinvrije gedeelte gevallen.. Waardoor er ineens handel was voor die type Mercedessen.
            En helaas heb je genoeg mensen, wat dan Mercedes geheel door te stront trekken omdat ze dan denken dat het goedkoop rijden is in een oude stinkdiesel.
            Je moet het zelf ervaren zelf achter het stuur zitten, voordat er iemand een oordeel kan doen over een stinkende ster.

            Mercedes kan er ook niks aan doen, dat ze in 1980 al zo voorop lagen met de auto techniek en dat ze motoren ontwikkelde wat meer als 1miljoen kilometer kon rijden zonder revisie.

            Oke daar je hebt wel een punt, namelijk de w210, mooi model auto al zeg ik het zelf, maar roest inderdaad.
            Waar ik deze station had gekocht had ook een w210 staan, met echte gaten in het voorspatbord, waar ze eigenlijk allemaal roesten.
            In mijn ogen dan, spatbord kun je vervangen, zolang de vaste plaatdelen van een auto maar roest vrij is vind ik het best.

            De 250TD is geen cdi motor, heb ik bewust voor gekozen, de cdi motoren willen veel problemen geven met de brandstofpomp.
            En ja natuurlijk die 5 cilinder roffel :wub

            Als ik terug ga na Benz is het sowieso een w124 model…Is toch wel wat degelijker, betrouwbaarder en mooier.

            w210 is de opvolger van de w124, kwa roest moet je dan echt in het tijdperk blijven steken van de w124.

            Voor mij is dit toch de auto.. :wub

            #18137640
            asconahobbyist
            Deelnemer
              Lid sinds:
              23 June 2008

              Mee eens,de 124 is denk ik de beste MB ooit gebouwd,de 123 was qua roest wat zwakker maar qua techniek nog wat sterker.
              Alleen wat voor de 124 spreekt is dat ie qua rijden met menig moderne auto vergeleken kan worden waar de 123 toch echt als een oude auto voelt.
              voor mij persoonlijk was de droom altijd een vroege W126 (S Klasse),qua rijden echt een limo,en toch mooie klassieke lijnen,al vond ik de W116 eigenlijk nog mooier/klassieker,vooral een zilverdistel groene met kroonkurk velgen,echt een klassebak.

              hier wordt ik blij van !!

              #18137641
              astraTD
                Lid sinds:
                9 March 2009

                Die zijn inderdaad ook :wub Met die heb je net nog geluk om belastingvrij te tuffen.

                De w126 word helaas ook hard genekt, zijn haast allemaal op lpg en zo’n prachtbeest weegt ook niets niets meende 1800kg?

                W126 was vroeger echt de zaken auto voor de hogere pieten, met nieuwprijs 200.000 gulden en nu voor paar duizend euro is het toch kicken. :wub

                Maar helaas kunnen we niet alles hebben, door oh oh Denhaag.

                Ex Dodge staat inmiddels ook weer te koop :sleeping

              6 berichten aan het bekijken - 26 tot 31 (van in totaal 31)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.