Forumindex › Forums › Overige › Restauratie, verbouwingen en styling › nieuw project very low
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
31 augustus 2011 om 14:55 #17240937
omdat ik toch niks beters te doen heb ben ik weer een projectje begonnen.
en het zal heel een gevloek en getier zijn maar ik heb ruzie gehad met een resypzozaag of hoe het ook mag heten.deze heeft zijn tanden in mijn c kadett aero gezet.nu moest het dak er toch een keer af omdat hij al niet orgineel was maargoe blijft schrikken voor sommige mensen.dus mensen met een gevoelige maag
moeten deze topic start niet kijken.
hier komen de eerste gruwelijke beelden
zo was hij voor de aanval van de recyprozaag
en zo er na :cry :shock: :wtf
maar ik heb het r niet bij laten zitten en ben aan het puzzelen geslagen alleen ben ik niet zo goed in puzzelen en hield ik wat stukjes over 6 stukjes van 10 cm
kan iemand mij een hint geven waar ze moeten zitten :angel
31 augustus 2011 om 15:23 #17913509Dit wordt een heel duur en heel langdurig project, maar ik ga het zeker volgen.
Ben erg benieuwd hoe ie er straks uit komt te zien.
Veel succes en plezier met dit project.
Erg gaaf en moedig klusje. :thumb31 augustus 2011 om 15:50 #17913510Hey Pipo
Ziet er gaaf uit maar dat zei ik vanaf begin al
en het komt helemaal goed :jerry en kom wel helpen hahahvett die dett hahah :kewlpics :thumbup :thumbup
31 augustus 2011 om 16:08 #17913511Hell yeah! Roofchopped C kadettje. Super!
Op het b.o.f forum had er ook 1tje een roofchop gedaan. Die was zeer geslaagt.
Vet project, moet je maar durfen :thumbup
Gaat hem zeker ff in de gaten houden.31 augustus 2011 om 16:11 #17913512netjes, plat op zijn buik, lager dakje en brede slofjes.. perfect ! succes met je project :thumb
31 augustus 2011 om 16:54 #17913513leepu is ook weer aan de gang zie ik.
ben benieuwd hoe dit afloopt ,success ;)
31 augustus 2011 om 17:47 #17913514Vet project man!
Weet jij een manier voor mun rekord c sedan naar beneden te halen? Ik heb gelezen dat jij wel iets van verlagen afweet :)Groeten
31 augustus 2011 om 18:43 #17913515erg gaaf hou je project in de gaten
31 augustus 2011 om 19:12 #17913516@tom76tls wrote:
Dit wordt een heel duur en heel langdurig project, maar ik ga het zeker volgen.
Ben erg benieuwd hoe ie er straks uit komt te zien.
Veel succes en plezier met dit project.
Erg gaaf en moedig klusje. :thumben waarom een duur project??? :hmmz volgensmij valt het wel mee.kun je zo duur maken als je wilt.
dit heb ik tot nu toe in 2 dagen gedaan en dan niet de hele dag er aan gewerkt.
dak is nu binnekant geheel gehecht.buitenstijlen moet ik nog even stukjes afzagen zodat ik de verstevigingsstukken kan lassen.en dan de buitenkapjes weer er op.als ik dit niet zou doen en zo aflas is de constructie niet echt stevig meer. planning is gewoon dak 10 cm naar beneden en de auto op zijn buik leggen dan word de totale hoogte van de auto ongeveer 1m15cm.
motorish blijft hij gewoon zo. verder wil ik misschien koffer dicht lassen en daar ergens een benzine dop maken en orginele tank er uit halen.en dan een bank van een city of station er in.soort van zelfde effect als een opel gt :angel maar zoals gewoonlijk begint het klein en loopt het altijd uit de hand :agentbipsus als je een record d hebt kun je mercedes veren of kadett c veren nemen aan de voorkant achterkant kan manta of c kadett en ik verwacht een record c ook wel het zelfde princiepe.
heb je toevallig een link van dat b.o.f forum want daar heb ik nog niks van gehoort :hmmz
31 augustus 2011 om 20:36 #17913517Mooi man !! :thumb ,,How low can ya Go,, ?? Laat je de ruiten dalijk snijden of doe je dat ook zelf ?? Neem aan dat als je zo ongeveer int midden een stukje uit de A stijl haalt dat de ,,Bolling,, van het raam ook niet meer hetzelfde is dan ?? Of valt dat allemaal wel mee en kan je gewoon een ,,reepje,, onder en boven er vanaf (laten) snijden ?? :hmmz
Veel suux-6 iig , wordt zeker heel mooi project :thumbup :thumbup31 augustus 2011 om 21:03 #17913518@Hanz wrote:
Mooi man !! :thumb ,,How low can ya Go,, ?? Laat je de ruiten dalijk snijden of doe je dat ook zelf ?? Neem aan dat als je zo ongeveer int midden een stukje uit de A stijl haalt dat de ,,Bolling,, van het raam ook niet meer hetzelfde is dan ?? Of valt dat allemaal wel mee en kan je gewoon een ,,reepje,, onder en boven er vanaf (laten) snijden ?? :hmmz
Veel suux-6 iig , wordt zeker heel mooi project :thumbup :thumbupop zich loopt de bolling nog redelijk het zelfde maar een geharde ruit kun je niet kleiner maken deze springt in kleine stukken.
achterruit heb ik van een andere auto. deze past bijna en moet de carosserie een beetje op aangepast worden. voorruit kun je op maat laten zagen deze is gelaagt dus dubbel zijruiten voor van een andere auto met kleine driehoekruitjes voor en de zijruiten achter moet ik laten maken of lexaan er in zetten31 augustus 2011 om 21:19 #17913519Pipo, porno voor je ogen :vertag
http://www.bigopels.nl/forum/viewtopic.php?f=27&t=540″ onclick=”window.open(this.href);return false;
31 augustus 2011 om 21:30 #17913520@Fearless wrote:
Pipo, porno voor je ogen :vertag
http://www.bigopels.nl/forum/viewtopic.php?f=27&t=540″ onclick=”window.open(this.href);return false;
oooo die das geen top chop das gwoon stijlen doorzagen en een hoek uit je c stijl dan valt het dak naarvoren en las je het weer aan elkaar. op zich wel leuk om te zien maar moet wel aan de schuine raamstijlen wennen.
die auto komt van oorsprong uit uden daar is hij gebouwd jaren geleden.daarna nog een paar keer verhuist. was een 1,2 maar deze heeft delaatste eigenaar wel omgeboud naar 2,0 of 2,2
zit een achterraam van een vw in.
maar blijft zeker een leuke apparte verschijning :thumb31 augustus 2011 om 21:43 #17913521idd vond het al een dikke machine. Dacht dat ie ook lager lag het dak…maar zoals jij nu zegt….Ook vet :thumbup
31 augustus 2011 om 21:50 #17913522@Fearless wrote:
idd vond het al een dikke machine. Dacht dat ie ook lager lag het dak…maar zoals jij nu zegt….Ook vet :thumbup
tja ik wilde eerst de stijlen naar buiten drukken maar kreeg al gruwelijk commentaar :argue dat dat choppen voor mietjes was.echt choppen was dan het dak in stukken zagen verbreden en verlengen :shock:
dus als ik het goed heb doe ik het nu op de goede manier hoe het hoort.maar ik ga hem ook niet zo spuiten als die grijze deze word gewoon hotrod-styl matzwart met rood en beetje chroom en natuurlijk laag1 september 2011 om 06:16 #17913523je kan je glas ook schuren. dit is wel een lang traject maar dan kan je wel precies werken.
verders goed bezig :thumbup1 september 2011 om 10:20 #17913524Glas schuren???? die stofdampen lijken me niet zo fijn voor je longen :shock:
1 september 2011 om 10:44 #17913525whahaa mooi projectje dit, ben benieuwd naar het eindresult :D
Alleen heb ik 1 brandende vraag: why in the hell een toch wel zeldzame aero als basis en niet gewoon een sedan of zo?
verders :thumb :wors
1 september 2011 om 12:44 #17913526met mondkapje op natuurlijk en in een goed geventileerde omgeving.
ik had ergens een linkje ik zal eens zoeken.1 september 2011 om 15:50 #17913527heej das mooi, ene elektrische kadett :jerry ( op foto 1 is net of d’r een stekker in je tank opening zit.. kabel van je ricipo zaag )
maar is wel een vet project zo, ga m zeker volgen :thumbupgroente
1 september 2011 om 15:56 #17913528@Fearless wrote:
Pipo, porno voor je ogen :vertag
http://www.bigopels.nl/forum/viewtopic.php?f=27&t=540″ onclick=”window.open(this.href);return false;
jammer dat je daar dan weer een account voor moet hebben:P
verder mooi project, blijf hem ook wel ff volgen
1 september 2011 om 16:13 #17913529@soepkiepe wrote:
@Fearless wrote:
Pipo, porno voor je ogen :vertag
http://www.bigopels.nl/forum/viewtopic.php?f=27&t=540″ onclick=”window.open(this.href);return false;
jammer dat je daar dan weer een account voor moet hebben:P
verder mooi project, blijf hem ook wel ff volgen
http://i101.photobucket.com/albums/m70/rekordjoe/IMG_1703.jpg” onclick=”window.open(this.href);return false;
Mischien dat je daarbij in zn album kan loeren…1 september 2011 om 16:26 #17913530@CQPV6 wrote:
whahaa mooi projectje dit, ben benieuwd naar het eindresult :D
Alleen heb ik 1 brandende vraag: why in the hell een toch wel zeldzame aero als basis en niet gewoon een sedan of zo?
verders :thumb :wors
omdat deze zeldzame al een keer vaker is omgebouwd en geen orginele aero meer was.en voor dat dak heb ik andere plannen.dat komt op een nette ongerestoureerde koets
1 september 2011 om 16:55 #17913531Zeker hotrod style maken pipo
haha :thumb :wors Hot-Rods :wors
1 september 2011 om 17:49 #17913532Gaat hemelaal toppie worden
Had nog enkele pics gevonden in men collectie :
Het is mss deze van de link?
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.