Necam/koltec waar zit het natgasfilter??

Forumindex Forums Techniek Airco, lpg en diesel-vragen Necam/koltec waar zit het natgasfilter??

  • Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #17270730
    asconahobbyist
    Deelnemer
      Lid sinds:
      23 June 2008

      In bezit van een zafira z16xe met een necam/koltec installatie met de bekende VG392/necam mega verdamper en verdeelhuis.
      Nou heeft mn vrouw een keer de LPG tank geheel leeg gereden en sindsdien heeft ie kuren.
      Met name als ie warm is af en toe enorm inhouden,horten/stoten,net alsof ie te weinig brandstof krijgt,stationair blijft ie meestal gewoon lopen.
      Het is ook lang niet altijd,zo rij je 150 km zonder probleem,en zo kan ie het op ritje van 10 km 4 keer doen,overschakelen naar benzine en het is over.
      Nou heb ik al het verdeelhuis vervangen maar heeft geen resultaat.
      Nou zag ik een natgasfilter op internet staan,dat zou ie moeten hebben voor de verdamper,maar waar zit dat??
      Het klinkt wel logisch dat daar wat vuiligheid in zit,wat soms de boel blokkeert,waardoor het dus niet altijd doet……..
      Iemand suggesties??

      #18275508
      Dr.Ed
        Lid sinds:
        9 October 2011

        Zit er niet in, alleen een filtergaasje op de ingang van het verdeelhuis. Maar dat heb je inmiddels denk ik wel uitgevonden?

        #18275509
        Anoniem
          Lid sinds:
          1 January 1970

          Bij m.n vectra zat er ook n gaasje in de aansluiting
          Van de uitgaande slang van de verdamper…..

          Maar neems eens contact op met
          Verdampere.nl

          Kerel staat altijd klaat met advies
          Heeft veel verstand van deze systemen
          En is goedkoop met onderdelen

          Heb dezelfde problemen gehad
          Met een gereviseerd verdeeelhuis was ik weer klaar…

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.