Navigatiesysteem integreren in Opel Karl 2016

Forumindex Forums Modellen Karl Navigatiesysteem integreren in Opel Karl 2016

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #18471333
    sayagi1
    Deelnemer
      Lid sinds:
      1 July 2022

      Hallo jongens!

       

      Vandaag (hoop ik) zal ik mijn interesse in gebruikte Opel Karl 2016 bevestigen. Ik besloot de auto te kopen omdat ik van bedrijf verander en dit was een beetje de beste optie.

      In mijn huidige bedrijf rijd ik Opel Corsa 2021. Een ding waar ik van hou en wat ik graag in Karl zou willen hebben, is een navigatiesysteem. Ik heb geprobeerd online te zoeken, maar ik ben een beetje in de war met alle schermen die tevoorschijn komen in mijn zoekopdracht en ik kon niets vinden op Reddit.

      Mijn vragen zijn:

      Is het mogelijk om het navigatiesysteem in Karl te integreren?

      Moet het van Opel zijn of wat dan ook?

      Ik heb niet veel nodig, sluit gewoon mijn telefoon (Android) aan op de navigatie, open Google Maps, Waze en Spotify.

       

      Ik zou je erg dankbaar zijn als je me hiermee zou kunnen helpen!

      #18474957
      kyoto5
      Deelnemer
        Lid sinds:
        1 July 2022

        [quote quote=18471333]Hallo jongens! Vandaag (hoop ik) zal ik mijn interesse in gebruikte Opel Karl 2016 bevestigen. Ik besloot de auto te kopen omdat ik van bedrijf verander en dit was een beetje de beste optie. In mijn huidige bedrijf rijd ik Opel Corsa 2021. Een ding waar ik van hou en wat ik graag in Karl zou willen hebben, is een navigatiesysteem. Ik heb geprobeerd online te zoeken, maar ik ben een beetje in de war met alle schermen die tevoorschijn komen in mijn zoekopdracht en ik kon niets vinden op https://9apps.ooo/. Mijn vragen zijn: Is het mogelijk om het navigatiesysteem in Karl te integreren? Moet het van Opel zijn of wat dan ook? Ik heb niet veel nodig, sluit gewoon mijn telefoon (Android) aan op de navigatie, open Google Maps, Waze en Spotify. Ik zou je erg dankbaar zijn als je me hiermee zou kunnen helpen![/quote]

        I got this,…

        #18488612
        Karlciti
        Deelnemer
          Lid sinds:
          27 November 2022

          Ik ben bang dat je het originele infotainmentsysteem van de Karl bij en dealer moet bestellen.

          #18536745
          Murii97
          Deelnemer
            Lid sinds:
            21 June 2023

            Moet de apple carplay dan ook vrijgeschakeld zijn? Zo ja, hoeveel zou dat dan ongeveer kosten?

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.