Navigatie tijdens rijden naar dichtsbijzijnde garage

Forumindex Forums Modellen Grandland X Navigatie tijdens rijden naar dichtsbijzijnde garage

5 berichten aan het bekijken - 26 tot 30 (van in totaal 30)
  • Auteur

rav994
    Participant
    • Topics 0
    • Reacties 28

Ik heb dit nu ook een paar keer gehad.

Het viel mij op dat dit het tijdens het gebruik van mijn knipperlicht gebeurde.

Op de boordcomputer stond er heel snel iets van verlichting controleren, met een lamp logo.

jw
    Participant
    • Topics 0
    • Reacties 11

Nu je het zegt, het zou wel eens kunnen dat het precies is als ik de eerste keer de richtingaanwijzer naar links aan doe. De melding over verlichting heb ik alleen nog niet gezien. Zal er eens extra op letten.

Ik meende al wel eens te zien dat bij het op afstand openen van de auto met de afstandsbediening, de linkerrichtingaanwijzer aan de voorkant heel af en toe een knipper overslaat. Het is alleen steeds moeilijk te reproduceren omdat het af en toe is.

Menno
    Participant
    • Topics 1
    • Reacties 9

Ik zal er ook op gaan letten, vanmorgen gebeurde het wel direct nadat ik rechtsaf ging. Had wel richtingaanwijzer uit. Maar was nog niet wakker genoeg om direct die link te gaan leggen. Ik hou jullie op de hoogte.

Menno
    Participant
    • Topics 1
    • Reacties 9

Vanmorgen weer de melding gehad, inderdaad de eerste keer dat ik mijn richtingaanwijzer aan zette. Terug denkend is het me op die plek al diverse malen gebeurt (is dus vaak de plek waar ik de eerste keer mijn richtingaanwijzer gebruik). En ook op de andere plek waar ik mijn eerste richtingaanwijzer kan gebruiken (als ik bij mij de wijk uit rijdt gebruik ik lang niet altijd mijn richtingaanwijzer, alleen als er ander verkeer is). Ik kan alleen op het dashboard geen lampjes ontdekken. Maar het lijkt er toch iets mee te maken te hebben.  Een stapje dichterbij….

jw
    Participant
    • Topics 0
    • Reacties 11

Zo heb ik ook zitten denken. Vaak gebeurt het op dezelfde plekken. Bij mij is het bij de eerste bocht naar links. Vanochtend geprobeerd, en inderdaad! Richting aanwijzer naar rechts -> niets. Richtingaanwijzer naar links -> melding! Ik zag tevens dat heel kort het ‘sleutel’ lampje op het dashboard aan ging.

Dit gebeurt overigens alleen als de auto een paar uur heeft stil gestaan. Als de auto redelijk recent gereden heeft krijg ik de meldingen niet. Toch een vaag iets. Zat zelf te denken aan iets als een condensator van het ledknipperlicht die wat traag reageert.

Ik had sowieso al een afspraak voor a.s. maandag staan bij de dealer. Ze zouden hem uitlezen en alle gegevens naar Opel Nederland sturen. Kunnen ze wellicht wat gerichter zoeken.

5 berichten aan het bekijken - 26 tot 30 (van in totaal 30)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.