Navigatie opel astra J

Forumindex Forums Modellen Astra Navigatie opel astra J

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Berichten
  • #18517039
    cobra50
    Deelnemer
      Lid sinds:
      29 December 2016

      Hallo allemaal ik ben op zoek naar een navigatie voor mijn opel astra J Gtc bouwjaar 2012. Ik ben op zoek naar een navi 900 of 950 misschien heeft iemand die te koop dan hoor ik het graag . Wil namelijk alles gewoon orgineel houden in de auto. Dus liefst geen tesla scherm erin veel slechte verhalen over gelezen.

      Dus als iemand die te koop heeft hoor ik het graag.

      M.v.g. Ad

      #18517129
      spicys
      Deelnemer
        Lid sinds:
        14 December 2019

        Hey,

        Houd er rekening mee dat je deze radio ook moet in laten programmeren met een code die bij die unit komt. Mocht je al een navi 600 hebben, kun je ook kijken naar het upgraden van de firmware naar een navi 900. Dan heb je eigenlijk alle zelfde opties. (Heb dat bij mij ook zlef gedaan)

        Mocht je een CD serie hebben, kun je ook een kijken naar een nieuwe unit met android auto en carplay. Deze past in het orginele scherm en de knoppen functioneren dan ook nog van de CD unit. voorbeeld van een dure variant: https://www.caraudiolimburg.nl/product/cal-rvf5754-android-10-0-navigatie-opel/

        Hopelijk heb je iets aan deze informatie en je kunt ook je verzoek in de Opelgroepen op Facebook plaatsen voor extra bereik :)

        #18517131
        cobra50
        Deelnemer
          Lid sinds:
          29 December 2016

          Hoi bij mij zit nu de CD 400 in .

          Dan zou ik nog kunnen kijken voor een Android versie dat zou ook nog kunnen denk ik dan .

          #18517136
          cobra50
          Deelnemer
            Lid sinds:
            29 December 2016

            Ik kan nog wel een cd 500 met navigatie kopen maar ik weer niet of ik die nog kan updaten ?

            M.v.g Ad

            #18517159
            spicys
            Deelnemer
              Lid sinds:
              14 December 2019

              Van een CD500 weet ik eerlijk gezegt niet veel. Er is wel iemand in Engeland die er veel vanaf weet namelijk VXMods (http://vxmods.co.uk/), maar als je zelf een CD400 hebt zou ik gewoon kijken voor de android oplossing. Is gewoon wat meer toekomst bestendig en de inverstering ook zeker waard.

              #18517246
              cobra50
              Deelnemer
                Lid sinds:
                29 December 2016

                Oke toch bedankt ga ik daar eens voor naar op zoek maar vind ze nogal prijzig dat wel maar goed .

                Toch bedankt voor de informatie.

                M.v.g. Ad

                #18517390
                Rick-Opel
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  30 April 2015

                  Hoi Ad,

                   

                  Je zou een 2e hands (via de sloop) een Navi 950 Europe kunnen overwegen, en deze laten programmeren door Mitchel Daams. Eventueel kan je hem dan zelf inbouwen als je daar handig mee bent.

                  #18517411
                  cobra50
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    29 December 2016

                    Hoi Rick,

                    IK kan een cd 900 kopen maar denk dat ik toch maar voor een android ga dan ben ik gelijk helemaal klaar.

                    Bedankt voor je bericht.

                    M.v.g. Ad

                  8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.