Navigatie intellilink900 Astra K

Forumindex Forums Modellen Astra Navigatie intellilink900 Astra K

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    aapje1963
    Deelnemer

Vraagje ik heb altijd waze als navi maar ik was mobiel vergeten en moest mijn dochter naar stage brengen.

Dus de navi van de Astra zelf aan.

Maar nu mijn vraag als ik rijd met navi op beeldscherm gaant in het beeldscherm de onderbalk na een paar tellen weg.. dit hoort. Zo ook de bovenvalk maar ik heb een hoek boven in het scherm .. hebben jullie dat ook?  Ik ben van waze gewend groot breedhoekig en vol beeld te hebben.. zie rode pijltjes.. en onder ZW

Misschien hoort dit wel of gaat nu mijn navi weer stuk?

Zou iemand dit voor mij kunnen checken…

Vr gr Arnold20190115_081218

Anoniem

Heb voor je gekeken en dit beeld is normaal.

aapje1963
        Deelnemer

[quote quote=18363117]Heb voor je gekeken en dit beeld is normaal.[/quote]

Drivers enorm bedankt????

REdwin
          Deelnemer

Als we het dan toch over dat beeld hebben…, wat mij enorm stoort, dat als je de navi op 3D zet, dan mis je een (redelijk fors) stuk beeld bovenin…, iets dat moet lijken op een kunstmatige horizon natuurlijk, maar dan nog.

Dan heb je zo’n groot scherm, en dan met 3D is het scherm minder gevuld.

aapje1963
            Deelnemer

[quote quote=18363127]Als we het dan toch over dat beeld hebben…, wat mij enorm stoort, dat als je de navi op 3D zet, dan mis je een (redelijk fors) stuk beeld bovenin…, iets dat moet lijken op een kunstmatige horizon natuurlijk, maar dan nog. Dan heb je zo’n groot scherm, en dan met 3D is het scherm minder gevuld.[/quote]

Ik vindt tot nu toe Waze of Maps 3d top. Gebruik eigenlijk de normale nav nooit. Vandaag ff vandaar ook mijn vraag haha

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.