Navigatie – GPS signaal

Forumindex Forums Modellen Insignia Navigatie – GPS signaal

  • Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #17227581
    MartinV
      Lid sinds:
      25 October 2010

      Ik ben al een geruime tijd een “meekijker” met het forum, echter door een probleem toch aangemeld bij dit forum.

      Ik rij sinds januari een Insignia 1.6 turbo voorzien van DVD-navigatiesysteem. Dit laatste geefts sinds vorige week probleem, namelijk volgens de navigatie rij ik momenteel in het Oosten van het land en zelfs ook delen in Duitsland, terwijl ik het Noorden van het land aan het rijden ben… Met andere woorden “ik ben de weg kwijt”

      Afgelopen week is de auto bij de dealer geweest en deze kon de storing niet vinden en hebben dit gemeld bij Opel Nederland. De auto aan de eind van de dag weer kunne ophalen zonder een goed-werkende navigiatie… Opel zal nu terugkomen op dit probleem, zonder dat ze dit kunenn testen op mijn auto…

      Heel vervelend, aangezien ik veel rijmet behulp van navigatie. Weet iemand hier een oplossing voor en heeft iemand wel eens van dit probleem gehoord?

      #17748099
      GM-Tuningparts
      Deelnemer
        Lid sinds:
        16 July 2005

        volgens mij kun je dit instellen.
        heb ik ook een keer gehad toen ik de auto net had en toen ik een beetje met de navigatie aan het proberen was ivm hoe het allemaal werkte.
        kon dit toen instellen.

        neem aan dat je bedoeld dat de pijl op het scherm nu van boven naar beneden de richting wijst ipv onder naar boven?

        #17748100
        MartinV
          Lid sinds:
          25 October 2010

          Nee helaas dat bedoel ik neit…

          Ik rij van bijvoorbeeld van Drachten naar Groningen, maar hij berekend de afstand en dergelijk alsof hij in Coevorden / Hardenberg en omstreken rijdt.. Met andere woorden:

          # hij zegt steeds “van de weg!”
          # Te rijden kilometers is vele malen meer dan de de daadwerkelijk te rijden kilometers

          het lijkt alsof hij steeds verder naar het Oosten rijdt, terwijl ik naar het Noorden rij.. Heel gek!!

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.