navigatie android

Forumindex Forums Modellen Karl navigatie android

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17277833
    21tweety
      Lid sinds:
      31 August 2016

      Dag allemaal,
      heb sinds 16/8 nieuwe karl met Android auto navigatie. Apple auto werkt wel maar Android nog niet. Volgens de dealer is het afwachten tot google dit vrij geeft. Is hier een andere mogelijk voor om toch via het scherm navigatie te hebben.
      En nog een vraag over hill start assist. Hoe werkt dit en onder welke hellingshoek?
      Groetjes 21tweety

      #18325649
      Pe1bqe
        Lid sinds:
        3 September 2016

        @21tweety wrote:

        Dag allemaal,
        heb sinds 16/8 nieuwe karl met Android auto navigatie. Apple auto werkt wel maar Android nog niet. Volgens de dealer is het afwachten tot google dit vrij geeft. Is hier een andere mogelijk voor om toch via het scherm navigatie te hebben.
        En nog een vraag over hill start assist. Hoe werkt dit en onder welke hellingshoek?
        Groetjes 21tweety

        Hallo
        Dit is een bekend probleem.
        Ik ben hier al vanaf maart mee bezig,zowel met de dealer als met opel.
        Ik vind het een grote tekortkoming van opel die schuil gaat onder google en hier de schuld van geeft.
        Opel had voordat ze het ilink systeem uitgaven dit op orde moeten hebben.
        Je betaald nu veel geld voor een systeem waar je niets mee kan .
        Personen die een opel willen aanschaffen met dit systeem kunnen beter een losse totom kopen,dan ben je verzekerd van een goede navigatie.

        #18327657
        willem33
        Deelnemer
          Lid sinds:
          5 June 2016

          Ik ben er achter hoe de navigatie via Google Maps wel werkt en een aantal muziekprogramma’s
          COPIER DEZE LINK:
          http://www.apkmirror.com/apk/google-inc/android-auto/android-auto-1-6-2400-2719917-release-release/
          EN INSTALEER DEZE OP JE MOBIEL. GEEN PROBLEEM: HET IS EEN ERKENDE LINK, DUS GEEN TROEP.
          Tip: voordat je de Karl start is het raadzaam je telefoon te koppelen via de USB poort.
          Dan start de app op, doe je dat na het starten: no way!
          Succes!

          #18327661
          willem33
          Deelnemer
            Lid sinds:
            5 June 2016

            Het is overigens wel de schuld van Google en niet van Opel of welk merk dan ook dat het Android systeem nog niet vrijgegeven is (in de UK werkt het al wel), zij willen de app nog niet uitbrengen in Nederland omdat er nog te weinig gebruikers voor zouden zijn en het dus te duur is voor hen…
            Overigens: de dame in de app ‘leest’ exact de aanwijzingen zoals die te lezen zijn in een pc versie. Ellenlange verhalen dus waar je geen wijs uit wordt en ook allerlei verkeersaanwijzingen zijn er niet zoals hoe hard je nu rjdt, hoe laat je aan komt, e.d.
            Als je een goede (gratis) routeplanner wilt hebben is > Here we go < een uitstekend alternatief. Wordt regelmatig geupdate en is zeer betrouwbaar.
            Via Bluetooth werkt dat heel goed met een aangename stem, en nee ik heb geen aandelen of belangen hierbij oid.

            #18341254
            maik2016
            Deelnemer
              Lid sinds:
              12 May 2016

              Waarom kon de karl geen eigen navigatie hebben, het is gewoon erg stom dat je je smartphone moet aansluiten om te navigeren?
              Ik zie het niet gebeuren maar wat als google er over een paar jaar niet meer is, zijn al die schermen in die auto’s met dat intellink systeem waardeloos?
              Sommigen mensen hebben nog steeds geen smartphone zoals ik, ik zou graag de karl rocks willen kopen maar die komt alleen met het bekende intellink systeem.

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.