Mokka in april ontvangen ,prima auto , maar het navi/infotainment is een ramp, navi:platatsnamen worden verhaspelt, schermlicht na tunnels is overdag niet te lezen, muziek wordt door de stem begeleiding af en toe wel/niet weggedrukt, moet meestal bij elke rit opnieuwe instellen heel irritant, usb poort ipod 120 GB speelt niet, iphone 32 gb via usb laad heel lkangzaam de albums maar als men een nummer kiest draaid het een totaal ander nummer af, via bleutooth herkend geen mappen/albums dus werkt niet dus eigenlijk absoluut geen 1400 euro waard , na veel telefoontjes met opel nederland , het finale telefoontje , dat men bij de technische dienst heeft geconstateerd dat het systeem voldoet met zijn gebreken en producteigenschappen
punt… Hallo hij doet niet wat hij moet doen heren, duitsers kunnen dus wel grappen maken . maar ik kan er niet om lachen.ik weet en kan er niets mee , hoe moet dat nu verder als ik de enige ben met deze klachten zou het toch zo moeten zijn dat een techneut van opel mijn systeem zou moeten bekijken? of zie ik het verkeerd?