Navigatie

Forumindex Forums Modellen Crossland Navigatie

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur

Theo En Cynthia van Giesen
    Participant
    • Topics 1
    • Reacties 0

Ik heb sinds een paar dagen een nieuwe Opel Crossland innovation met Navi 5.0 IntelliLink , nu is mijn vraag het navigatiesysteem is daar ook flitsers in te schakelen.
    En als je na een tijdje een update wilt doen moet dat dan via de Opel of kan je dat zelf doen.

liviu2004
    Participant
    • Topics 9
    • Reacties 1931

Bent u een van die snelheidsbestuurders?

French Speed Camera Law

A new law is prohibiting Speed Camera notifications whilst driving in France. All forms of radar detectors are illegal in France including location information – systems with any of these features will be confiscated even if switched off, and you will be fined (up to € 1.500). Therefore Toyota provides map updates which remove all radar locations in France from the navigational map. Please update your system here by clicking the link belonging to your navigation system. In any event, Toyota cannot be held responsible for any consequence of any use of the navigation system.

New law in France

Effective from 3 January 2012 French laws prohibiting drivers from carrying devices capable of detecting speed cameras have been extended to include devices able to warn or inform of the location of speed cameras e.g. satnav or gps systems capable of showing speed camera sites as PoI.

As well as now banning all devices capable of warning drivers of speed camera locations, the French government is installing around 400 new fixed speed cameras and is taking down road signs indicating the location of existing fixed speed camera sites.

Google.

Clearing the Fault Memory fixes Nothing

aapje1963
    Participant
    • Topics 74
    • Reacties 1204

Flitsers voor zover ik weet niet ook niet bij itellilink 900 van mijn Astra
    kaarten en software updaten is helaas via en bij de dealer.
    De kaarten zullen zeker ni niet de nieuwste zijn.
    Itellilink 500 staat er nog niet.
    Zal rond de 149 euro gaan kosten.

Is een usb stick welke alleen in jou auto genruokt kan worden.. delen is er dus noet meer bij.

Ik heb nu een Crossland x als
    Astra is voor zijn eerste beurt.

Vraag even na of je er wel de nieuwe olie in hebt zitten.

Gezien de info welke nu bekend is moet men nu Dexos1Gen2 gebruiken bij een olie wissel n.a.v. TSB3319 (technical service bulletin van OPEL/GM)….

De huidige motoren hebben last van pingelen en kloppen gezien het lage touren rijden… snel in z.n 5 od 6 enz. Daardoor kan ernstige motor achade ontstaan… ook al bij 15.000 0f 20.000
    Stukken van zuigers alles door verkeerde ontbranding.

De altijd gebruikte Dexos2 welke gebruikt word..werd gaat sit niet tegen maar verergerd.
    De nieuwe Dexos 1 gen2 is de nieuwe olie.
    Er zijn nog genoeg dealers die de oudw dexos 2 opmaken.

Astra K ST 1.0T Agr,schuifkanteldak, granity grey

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.