Navi950 Bluetooth apparaten niet kunnen verwijderen…

Forumindex Forums Overige I.C.E. en navigatie Navi950 Bluetooth apparaten niet kunnen verwijderen…

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #18382634
    Astranomic
    Deelnemer
      Lid sinds:
      31 May 2007

      Hallo allemaal,

      Ik ben sinds vandaag in bezit van een Zafira Tourer uit 2015 met een Navi950 Bluetooth systeem. Nu kan ik helaas mijn telefoon niet koppelen omdat de lijst met apparaten vol zit. Nu zul je denken dan verwijder je die toch gewoon…juist dat lukt dus niet. Ik druk op verwijderen en bevestig met JA maar daarna gebeurt er dus niks. Als ik daarna op de BACK toets druk staat uiteraard nog steeds de lijst vol met apparaten die niet van mij zijn… Wie heeft dit eerder mee gemaakt of weet hoe ik een harde reset moet uitvoeren zodat deze lijst weer leeg zal wezen???

      Gr,

       

      Steven

      #18394966
      Erwin1963
      Deelnemer
        Lid sinds:
        31 October 2020

        Hoi Steven, ik heb hetzelfde probleem nu met een Opel Astra Tourer Sport 1,6 CDTI uit 2016.

        krijg de apparaten niet verwijderd. Is jouw probleem opgelost en zoja hoe?

        gr

        erwin

        #18424137
        Zander82
        Deelnemer
          Lid sinds:
          26 June 2021

          Hallo, ik begrijp dat dit een oud topic is, maar ik heb last van het zelfde probleem. Is er inmiddels een oplossing voor het verwijderen van gekoppelde apparaten?

           

          Bij mij blijft het scherm hangen nadat ik in het scherm apparaat verwijderen ja/nee, op ja heb gedrukt. Hierna gebeurd er niets…..

          #18432894
          Goos3680
          Deelnemer
            Lid sinds:
            23 August 2021

            Dag allen!

            Ik kwam deze topic tegen en zit met exact hetzelfde probleem.

            Mijn Astra Tourer uit 2016 zit met een volle lijst van 5 gekoppelde apparaten.
            Om een nieuw toestel te koppelen moet ik er een verwijderen, maar helaas lukt dit niet.
            Bij verwijderen blijft het gekende ‘wachtscherm’ staan.

            Hebben jullie al een oplossing kunnen vinden?

            Bedankt!
            Stef

            #18432938
            johanhummer9
            Deelnemer
              Lid sinds:
              21 May 2011

              Doe eens een half uur de minpool van de accu los

              #18462282
              peterdegroot
              Deelnemer
                Lid sinds:
                9 April 2022

                DE MOGELIJKE OPLOSSING:

                Wat een gedoe was het maar uiteindelijk kun je het volgende proberen. “begin onderaan bij nr. 5 met verwijderen”  dan alles eraf halen en vervolgens weer je gewenste telefoons er op.

                Werkelijk waar. Ik wilde oude smarthphones verwijderen nr 1 t/m 4 (logisch dat waren de oude)  maar dat ging niet. Het systeem kan dus niet willekeurig verwijderen (belachelijk maar het is zo).

                #18546431
                Hans Huylebroeck
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  15 September 2023

                  Hallo, ik ervaar hetzelfde probleem met Zafira tourer uit 2015.
                  Iemand nog enige tip hoe de aparaten uit de aparatenlijst kan verwijderd worden?

                  De bovenstaande tips hebben niet geholpen…

                  Alvast bedankt voor reactie.

                   

                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.