Forumindex › Forums › Overige › I.C.E. en navigatie › Navi950 Bluetooth apparaten niet kunnen verwijderen…
- Dit onderwerp bevat 7 reacties, 8 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 6 augustus 2024om 19:54 door Rachid Kadri.
-
AuteurBerichten
-
24 juli 2020 om 19:45 #18382634
Hallo allemaal,
Ik ben sinds vandaag in bezit van een Zafira Tourer uit 2015 met een Navi950 Bluetooth systeem. Nu kan ik helaas mijn telefoon niet koppelen omdat de lijst met apparaten vol zit. Nu zul je denken dan verwijder je die toch gewoon…juist dat lukt dus niet. Ik druk op verwijderen en bevestig met JA maar daarna gebeurt er dus niks. Als ik daarna op de BACK toets druk staat uiteraard nog steeds de lijst vol met apparaten die niet van mij zijn… Wie heeft dit eerder mee gemaakt of weet hoe ik een harde reset moet uitvoeren zodat deze lijst weer leeg zal wezen???
Gr,
Steven
31 oktober 2020 om 14:48 #18394966Hoi Steven, ik heb hetzelfde probleem nu met een Opel Astra Tourer Sport 1,6 CDTI uit 2016.
krijg de apparaten niet verwijderd. Is jouw probleem opgelost en zoja hoe?
gr
erwin
26 juni 2021 om 20:43 #18424137Hallo, ik begrijp dat dit een oud topic is, maar ik heb last van het zelfde probleem. Is er inmiddels een oplossing voor het verwijderen van gekoppelde apparaten?
Bij mij blijft het scherm hangen nadat ik in het scherm apparaat verwijderen ja/nee, op ja heb gedrukt. Hierna gebeurd er niets…..
23 augustus 2021 om 21:27 #18432894Dag allen!
Ik kwam deze topic tegen en zit met exact hetzelfde probleem.
Mijn Astra Tourer uit 2016 zit met een volle lijst van 5 gekoppelde apparaten.
Om een nieuw toestel te koppelen moet ik er een verwijderen, maar helaas lukt dit niet.
Bij verwijderen blijft het gekende ‘wachtscherm’ staan.Hebben jullie al een oplossing kunnen vinden?
Bedankt!
Stef24 augustus 2021 om 10:10 #18432938Doe eens een half uur de minpool van de accu los
9 april 2022 om 08:35 #18462282DE MOGELIJKE OPLOSSING:
Wat een gedoe was het maar uiteindelijk kun je het volgende proberen. “begin onderaan bij nr. 5 met verwijderen” dan alles eraf halen en vervolgens weer je gewenste telefoons er op.
Werkelijk waar. Ik wilde oude smarthphones verwijderen nr 1 t/m 4 (logisch dat waren de oude) maar dat ging niet. Het systeem kan dus niet willekeurig verwijderen (belachelijk maar het is zo).
15 september 2023 om 08:15 #18546431Hallo, ik ervaar hetzelfde probleem met Zafira tourer uit 2015.
Iemand nog enige tip hoe de aparaten uit de aparatenlijst kan verwijderd worden?De bovenstaande tips hebben niet geholpen…
Alvast bedankt voor reactie.
6 augustus 2024 om 19:54 #18554381Hallo allemaal,
Ik ben sinds vandaag in bezit van een Zafira Tourer uit 2016 met een Navi950 Bluetooth systeem. Nu kan ik helaas mijn telefoon niet koppelen omdat de lijst met apparaten vol zit. Nu zul je denken dan verwijder je die toch gewoon…juist dat lukt dus niet. Ik druk op verwijderen en bevestig met JA maar daarna gebeurt er dus niks. Als ik daarna op de BACK toets druk staat uiteraard nog steeds de lijst vol met apparaten die niet van mij zijn… Wie heeft dit eerder mee gemaakt of weet hoe ik een harde reset moet uitvoeren zodat deze lijst weer leeg zal wezen???
Gr,
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.