Navi950 bij opel mokka 2016

Forumindex Forums Overige I.C.E. en navigatie Navi950 bij opel mokka 2016

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Berichten
  • #17275465
    Bovenberg2016
      Lid sinds:
      18 February 2016

      Wij zijn ernstig teleurgesteld. Recent -januari 2016- is een mokka turbo geleverd met navigatie. Helaas bleek in eerste instantie dat de navigatie software van 2012!!!!!!! was sindsdien is er niets mee gedaan. Nog uitgaan van de gedachte dat wellicht de info van 2011 of eerder moet zijn. De dealer had en heeft daar geen info over gegeven. Echter nu 2000 km mee gereden en het navigatiesysteem blokkeerd het scherm bevriest en de navigatie stopt gewoon en/of staat op zwart…….
      Dat krijg je het wijzen…., de dealer weet van niets, opel nederland weet eigenlijk ook niets en houden zich van de domme. In eerste instantie zou de software 15 januari komen om het daarna te verplaatsen naar onbepaalde tijd.
      Het is schandalig hoe de opel nederland, de eerste lijn, iemand te woord staan.ik heb de indruk dat men er niet wakker van ligt….op zich stuitend te noemen.
      Heeft iemand dezelfde problemen?

      #18311137
      wim-v6
      Deelnemer
        Lid sinds:
        12 August 2005

        Je zou verwachten dat je een “verse” software krijgt op je nieuwe auto.

        Is deze niet up te daten dan??

        verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini

        #18311138
        Chris88
        Deelnemer
          Lid sinds:
          23 February 2015

          de update die jij beschrijft wachten we al jaren op en word continue verplaats of uitgesteld.

          Er zijn heel veel klachten of dit navigatiesysteem! Opel Nederland en de dealer weten dit heel goed! Zoals iedereen, een klacht indienen bij Opel en rustig afwachten.

          Welkom bij de club! Btw mooie auto de mokka

          #18311139
          Opel_Bjorn
          Deelnemer
            Lid sinds:
            4 May 2008

            Ik wacht ondertussen al 1.5 jaar op deze update! Ze houden je continu aan het lijntje!

            #18311140
            Reneee
            Deelnemer
              Lid sinds:
              18 June 2015

              @Bovenberg2016 wrote:

              Wij zijn ernstig teleurgesteld. Recent -januari 2016- is een mokka turbo geleverd met navigatie. Helaas bleek in eerste instantie dat de navigatie software van 2012!!!!!!! was sindsdien is er niets mee gedaan. Nog uitgaan van de gedachte dat wellicht de info van 2011 of eerder moet zijn. De dealer had en heeft daar geen info over gegeven. Echter nu 2000 km mee gereden en het navigatiesysteem blokkeerd het scherm bevriest en de navigatie stopt gewoon en/of staat op zwart…….
              Dat krijg je het wijzen…., de dealer weet van niets, opel nederland weet eigenlijk ook niets en houden zich van de domme. In eerste instantie zou de software 15 januari komen om het daarna te verplaatsen naar onbepaalde tijd.
              Het is schandalig hoe de opel nederland, de eerste lijn, iemand te woord staan.ik heb de indruk dat men er niet wakker van ligt….op zich stuitend te noemen.
              Heeft iemand dezelfde problemen?

              Jazeker, idemdito. Blokkeren van het scherm is bij mij waarschijnlijk wel opgelost.Ik heb een nieuwe unit gekregen en het advies om zonder USB stick op te starten. Zo far so good.
              De kaarten zijn echt stokoud, maar Opel laathet af weten.erg teleurstellend.
              Zie forum navi950

              #18311141
              Andre_Ede
                Lid sinds:
                16 June 2006

                Kaart zal inderdaad van 2012 zijn het verschijnings jaar van de Mokka dus al 4 jaar geen update’s echt niet normaal.
                Ben altijd pro Opel maar dit kan echt niet, ze moeten echt af van die kaarten bakker.

                Denk dat Opel een goedkoop contract met die jongens heeft, me schoonpa heeft een new Hyundai kaarten komen van dezelfde kaarten bakker als Opel en hij heeft gewoon 5 jaar lang gratis updates !!
                Al is er voor zijn new Hyundai ook geen kaart update nu, maar die auto is net 6 maanden op de markt dus dat is niet zo gek, hoe oud de kaart is die er inzit geen idee.

                Starten zonder iets in de USB aansluiting geld voor meer systemen van Opel.

                #18366137
                opel48
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  10 May 2019

                  zit met een probleem opel mokka 2013 navi 950 ik heb geen gesproken navigatie wel prima begeleiding op het scherm

                  maar geen gesproken tekst volume alles bekeken ook bij de garage wat kan ik doen

                  #18368859
                  frisia1977
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    25 September 2019

                    Goedenmiddag,

                    Bericht van leverancier “HERE”, opel geeft zelf aan dat het contract met “HERE” is afgelopen sinds ze onder de PSA groep vallen en dus geen nieuwe kaartupdate via deze toeleverancier aanbieden.

                    Dear 
                     
                    Thank you for inquiring about HERE Technologies. 

                    The 2018 version of the NAVI 950 Intellilink is the last released update for the this system. The updates for this system have been discontinued, there will be no further updates released.
                     
                    Should you require additional information, please send us your feedback by replying to this e-mail.  
                     
                    With kind regards,
                     
                    HERE Customer Service
                    PO Box 501
                    7300 AM APELDOORN 
                    THE NETHERLANDS

                  8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.