Navi & Systeem updates

Forumindex Forums Modellen Grandland X Navi & Systeem updates

8 berichten aan het bekijken - 676 tot 683 (van in totaal 683)
  • Auteur
    Tjerk Visser
    Bijdrager
    • Topics 5
    • Reacties 69

De laatste versie van de navi software heeft volgens het Duitse forum, geen licensekey nodig .. Ik heb de software op een stikje, moet hem alleen nog installeren zodra ik een ritje maak.

Als je goed gelezen hebt hier, dan had ik dat al lang vermeld. :wacko:
    Daar hebben we geen Duits forum voor nodig. :-(

Groet Tjerk

Opel Grandland X Ultimate 07-2018 1,2 turbo 130pk automaat 6 traps Lederen interieur met AGR stoelen. Kleur:Golden Sunstone

Supermotard
    Bijdrager
    • Topics 7
    • Reacties 298

Vandaag ook de Liewes Roden methode gevolgd, werkte perfect. Gewoon onder het rijden gedaan met een Hotspot.

P.Iddy
    Bijdrager
    • Topics 0
    • Reacties 1

Goedenavond allemaal, ik ben nieuw hier op het forum en heb mezelf eerst eens goed ingelezen.
    Vanavond zonder problemen de laatste firmware en de laatste kaarten kunnen updaten in mijn autootje :yahoo:
    Ook volgens de Liewes Roden methode.

Opel Grandland X | MY20.5 Business+ 1.2 Turbo Star | Firmware v21.08.84.12 | Maps v18.0.0

Jan Driebeen
    Bijdrager
    • Topics 2
    • Reacties 283

Goedenavond allemaal, ik ben nieuw hier op het forum en heb mezelf eerst eens goed ingelezen. Vanavond zonder problemen de laatste firmware en de laatste kaarten kunnen updaten in mijn autootje :yahoo: Ook volgens de Liewes Roden methode.

Welkom op het Forum en bij de club van GLX rijders!

Grandland X 1.2, automaat, 19”velgen, Quartz grey met zwart dak, innovation+pakket, 2-12-2017 besteld en 14-7-2018 geleverd

LBV
    Bijdrager
    • Topics 0
    • Reacties 1

Hoi allemaal,

ik heb even een vraagje. Hoe lang duren de updates bij jullie gemiddeld? Ik ga het nu voor de eerste keer doen, en moet even een geschikt ritje vinden om de update te starten.

Ik neem aan dat de firmware update sneller gedaan is dan de kaartupdate, gezien de firmware 2,5 GB is en de kaartupdate 10GB.

quandor
    Bijdrager
    • Topics 6
    • Reacties 242

25 minuten en 45 minuten.

BigBadBanana
    Bijdrager
    • Topics 3
    • Reacties 14

misschien een handige vraag of voor andere een lompe vraag , waar kan ik de informatie vinden van de systeem update. hiermee bedoel ik wat deze update inhoud. ik heb al 2 update’s gedaan, bij de eerste update zag ik nergens verschil en bij de 2de update is de buiten temperatuur wit op de radio. maar verder zie ik niets nieuw of verandering. dan is mijn vraag heeft die systeem update dan wel nut. je steekt er tijd in om het op een stick te plaatsen, een half uur tijd of langer dat de eerste keer mislukt voor de update.

Tjerk Visser
    Bijdrager
    • Topics 5
    • Reacties 69

misschien een handige vraag of voor andere een lompe vraag , waar kan ik de informatie vinden van de systeem update. hiermee bedoel ik wat deze update inhoud. ik heb al 2 update’s gedaan, bij de eerste update zag ik nergens verschil en bij de 2de update is de buiten temperatuur wit op de radio. maar verder zie ik niets nieuw of verandering. dan is mijn vraag heeft die systeem update dan wel nut. je steekt er tijd in om het op een stick te plaatsen, een half uur tijd of langer dat de eerste keer mislukt voor de update.

Of firmware updates nut hebben is een relatieve vraag.

Helaas zijn de firma’s nooit erg spraakzaam over updates, ze geven dan eigenlijk toe dat de vorige versie niet ok was B-)

Ikzelf doe altijd wel zaken updaten omdat ik van het standpunt uitga dat ze al het werk niet voor jan met de korte achternaam doen.

Maar je kunt ook het standpunt huldigen: If it ain’t broken, don’t fixe it. :scratch:

Groet Tjerk

Opel Grandland X Ultimate 07-2018 1,2 turbo 130pk automaat 6 traps Lederen interieur met AGR stoelen. Kleur:Golden Sunstone

8 berichten aan het bekijken - 676 tot 683 (van in totaal 683)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.